licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 3 lipca 2004

Najwspanialszemu...

…Grzechowi Mojego Życia:)))
życzę dziś:
zawsze tego radosnego błysku w niebieskich oczach,
spełnienia marzeń – przynajmniej kilku w roku:)))
sił do pracy, z której oby zawsze miał taką satysfakcję jak teraz,
cierpliwości anielskiej do mnie i do Wiki:))),
żeby nigdy nie zatracił umiejętności mówienia i pokazywania jak bardzo kocha,
więcej spokoju za kierownicą:))),
mądrości, by jak do tej pory, zawsze potrafił znaleźć właściwą życiową ścieżkę,
więcej szaleństwa, bo po szarym dniu tylko ono daje wytchnienie,
miłości, która dodaje skrzydeł,
i żeby NIGDY NAWET NA GRAM się nie zmienił:)))

Kochająca na zabój i wieki wieków amen
Cleos

5 komentarzy:

  1. oooooooo:)
    ja tez sie dołaczam do życzen:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też… tzn. my też! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 lipiec.. :)))
    tego dnia moja Kamilka również świętowała urodzinki.. ;)))
    do życzeń również sie dołączam.. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też się dołączam. Zwłaszcza, żeby miał cierpliwości dużo, bo z taką babą jak Ty to ciężko wytrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też ja też ja też
    nawet napiję się szampana z tej okazji

    OdpowiedzUsuń