licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 23 lutego 2011

Górna...

…prawa ósemka mi wyłazi. Poza tym, że z dziąsła to i bokiem.

Smok rano sam wyrwał sobie zęba. W sumie nie był Jej potrzebny, a i tak dyndał na jakiejść zdechłej nitce kawałka czegoś (na czym się kurna trzymają mleczaki, bo nie na korzeniach przecież?). Niezła jest. Mnie od samego patrzenia jak rusza tym zębem przy pomocy dowolnie języka/palca/widelca robiło się słabo.

Oprócz ósemki mam jeszcze inne dolegliwości jamników na przykład oraz globusa od rana. Ktoś może zapyta jaki mam humor?

NO ZAPYTA KTOŚ?

Się pytam czy się zapyta?

Doskonały Moi Mili, bo azaliż boli mnie odgórnie, oddolnie oraz lekko pośrodku i na prawo to jakoś tak mam, że mi fajnie. Taka karma. Aura. Tfu natura taka.

2 komentarze:

  1. Mam wszystkie dolegliwości opisane powyżej prócz górnej ósemki, bo już wylazła jakiś czas temu, za to wiem gdzie mam żołądek…

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się odważyłam…Ba, nawet DWA RAZY z Tobą dzisiaj rozmawiałam. Acz pierwszego razu możesz nie pamietać :)

    OdpowiedzUsuń