licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 8 lipca 2004

Jak nie było nikogo...

…to były pustki. Jak już przyjechali to niemal w komplecie. Wczorajszy wieczór spędzony w gronie Przyjaciół dał miłe chwile rozrywki w tym nudnym oczekiwaniu na JUŻ. Był Mąż, Dziobak i Rudy i Czupur. Zabrakło Iwy, Marchwiaka z Red Bullem, ale ich planuję spotkać może w weekend – obaczym jak będzie.
Za to o 22 wczoraj odnawiałam przewijak, montując na nim ceratę z Kubusiem Puchatkiem. Jest gotowy.
Grzech z wojny wrócił o 3, dzięki czemu obudził mnie skutecznie i do 5 nie mogłam spać. Efekt? jestem dziś nieprzytomna a czeka nas zakupowy dzień. Łolamatko.
Przemyśleń głębokich – brak.
Bajki się piszą. Pisanie dla dzieci jest o wiele trudniejsze, niż pisanie dla młodzieży czy dorosłych. Co z tego wyniknie – zobaczymy.
Nic mi się nie chce:)))

13 komentarzy:

  1. W ubiegły piątek byłam u rodziny i pewna 2 letnia dziewczynka uparła się, żebym to ja ubierała ją po kąpieli. Jakoś mi poszło, chociaż trema była duża. Największy problem sprawiła pielucha :). A lada dzień mają im się urodzić bliźnięta. Chyba trochę na nich potrenuję, umiejętność przewijania malucha przyda mi się „na zaś” :).

    OdpowiedzUsuń
  2. łelkam in da klab z tym niechceniem niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to jesteśmy obie niewyspane

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwa będzie ale nie w weekend za to po weekendzie ;-)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. odpoczywaj i nabieraj sił :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. przyszłam grzecznie się pożegnać pojechac na wakacjejak wrócę to mamie cleosi już niedużo zostanie do urodzenia małej cleosiątkiudanych wakacji tych ostatnich jako tako we dwójkę

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też nic się nie chce ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tajszczyzna.ownlog.com12 lipca 2004 17:00

    rozumiem, że JUŻ już wkrótce..? ach, mamusiu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Cleos – Ty masz już za 2 tyg termin a nic nie piszesz czy Witka pakuje tobołki :)))Jak Twój brzuch?
    Ruszył już w dół????

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nic nigdzie nie ruszyło:))) po prostu NIC mi się nie chce – pisać też nie. Koncentruję się na pisaniu bajek:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej – to lepiej poskacz trochę bo się przeterminujesz! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  12. To ile Ci jeszcze zostało?

    OdpowiedzUsuń
  13. teoretycznie…3 tygodnie:)))

    OdpowiedzUsuń