licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 10 października 2004

Słucham Rysia...

…Rynkowskiego, we włosach mam gumki z kaczorkiem i misiem, piszę bajki, Smok gada po swojemu. Jestem Królową Świata, przeniosę góry, wszystko mi się uda. Jestem Panią Siebie a małe smocze łapki usiłujące objąć mnie za szyję uspokajają i dają nieprzebrane siły. Pokonam wszystko: ćwiczenia dykcji, robienie reportażu, przygotowanie startera i voice-over, referat o Powstaniu Warszawskim, nocne pogaduchy ze Smokiem, jesień pokonam – bo u mnie cięgle wiosna – bo JA tak chcę i tak ma być. Nic nie jest w stanie mnie zatrzymać, nic nie może mnie zniechęcić, nikt nie zakłóci mojej harmonii – bo JA nad nią czuwam i ona jest MOJA.
Jestem Władczynią Swojego Życia – będzie tak, jak JA chcę.

4 komentarze: