licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 13 listopada 2006

Niniejszym dziękuję...

…wszystkim, którzy pamiętali oraz silnej grupie pod wezwaniem, która jak zwykle dopisała. Jesteście wielcy naprawdę i najlepszym prezentem jest to, że Was mam obok siebie.

A dziś imprezka pracowa. Poza biurem, żeby uniknąć niekoniecznie sympatycznej obecności Śmierdzielizardy zwanej też Skunksicą.

Kolejny bal dopiero w karnawale, ale wszystkie stale-mile-widziane samice niech się już szykują.

A tymczasem jedno radio poszukuje pracownika, i drugie radio też. Może jednak zaistnieję w eterze??? Who knows??? Taki prezent by mi pasował.

Niech mi się to wszystko spełni. TAK CHCĘ!!!

2 komentarze:

  1. takie jest moje zdanie i ja je podzielam

    OdpowiedzUsuń
  2. to zacznę słuchać radia ! :Dskunksica ? rotfl!
    a ciekawe jakbyś mnie nazwała bueheheh ;p

    OdpowiedzUsuń