licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 19 kwietnia 2012

Mąż mojej...

…lektorki z angielskiego hoduje ryby. Ryby mają imiona. I tak sum – to Jan Ziemianin. Złote rybki to Claudia Schiffer, Heidi Klum, Kate Moss, Linda Evangelista, Naomi Campbel. Jest jeszcze Błajan i Jezik, Spoczeby i Weisrussland. A pies to Rommel. Niech się ktoś jeszcze roześmieje na Grzmota Stalowego, to dam w mordę:)

A moja Pani od Paznokci, rozwaliła mnie opowieścią o urodzinach dla ośmiolatki zorganizowanych w salonie manicure. Wszystkie stanowiska były zajęte przez koleżanki solenizantki. Jeden manicure 65PLN. Wymiękam…

5 komentarzy:

  1. a wiesz, że to nie jest głupi pomysł. Dzieciaki naprawdę mogą być tym zachwycone :):)
    Manicurem, nie rybami.
    Ryby mnie nie krecą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz żółw znaleziony na ulicy zwie się Felek.
    W sumie nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że ostatnio u weterynarza okazało się, że Felek jest kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz może po czym się rozpoznaje płeć u żółwia?:) to sprawdzę naszego Przytulaczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani „weteryniarka”, która konsultowała przytulaczka przed Wami uznała, że jest chłopcem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że chodzi o ogon, jego kształt lub długość. Weterynarz mówił, że u żółwi rozpoznanie płci jest bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń