licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 15 listopada 2004

Musiałam...

…obciąć włosy. Przyczyna prosta: wychodziły garściami. Jeszcze 4 dni temu były za pas, urąbałam jakieś 30 cm, teraz są do połowy pleców. Głupie to, ale czuję się……………….. łysa…I smutno mi. Przy obcinaniu ryczałam jak bóbr, aż Grzech przyszedł mnie pogłaskać i pocieszyć, że do wesela odrosną, żebym mogła moją wymarzoną fryzurę na łbie ukulać. Teraz już mi lepiej… i nie wypadają tak…całe szczęście. I nikt nie zauważył na imprezie, więc może nie jest tak tragicznie???

A propos imprezy:
Dziobak zapomniałaś papirusa uhoduję Ci nowego, bo tamtego zabrała Blondi od Męża.
Red Bullowi i Czupurowi wybaczam, chociaż były 2 sekundy, kiedy zrobiło mi się naprawdę przykro. Ale spoko:)))W przyszłym roku dostaniecie sucharki i tyle.
Żarcie będziemy jeść przez tydzień chyba. Oznajmiam Wam, że z roku na rok jecie coraz mniej. Ja protestuję, bo dostaniecie anemii albo innej cholery (cyt. za Małym Johnem).
Czekam na Iwę. Niech się skończy remontować i przybywa:)))
Kto pamiętał o mnie to fajnie, a kto zapomniał temu palec w oko. Przeżyję.
Było fajnie. Następna impreza u mnie, jak zwykle w karnawale. A potem babski comber, w okolicach kwietnia może???:)))Ktoś jest chętny???

OGŁOSZENIE!!!!!
Sprzedam meble do dziecięcego pokoju: szafa dwudrzwiowa, regał 90 cm na 4 półki z szafką, regał wąski 60 cm na 6 półek, szafkę wolnostojącą, biurko, szafka z szufladami (5) szeroka i mała szafka z 3 szufladami. Wszystko w kolorach: żółto-pomarańczowo-granatowym. Odmalowane we wrześniu tego roku. Wnętrza szafek i szafy czarne. Nic się nie rozpada, wszystko gra i się kupy trzyma. Cena do uzgodnienia.

6 komentarzy:

  1. nie martw sie wloski odrosna,apropos urodzin-przyznaje sie bez bicia ze zapomnialam!!!!mam nadzieje ze mi wybaczysz.Zloze ci zyczonka teraz, spoznione ale szczere:
    z okazje urodzin szczescia w zyciu osobistym, sukcesow w pracy, dobrego zdrowia, anielskiej cierpliwosci przy czytaniu tych zyczen, domku z ogrodem i basenem, eleganckiej limuzyny, samych zwyciestw, spelnienia marzen, milych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciól, niewyczrpanych pokładów energii, usmiechu na co dzień, drogi usłanej różami, genialnych pomysłow, olimpijskiej kondycji, wyjscia z kazdej sytuacji,pozytywnych wibracji, złotej rybki, zdobycia Mount Everestu, gradu prestizowych nagród, milych sasiadów!!!zabawy do bialego rana, sily preswazji, wiernego psiaka, zdolności nadprzyrodzonych, ostatniego slowa, dobrego samku, wlasnego sposobu na zycie, w zdrowym ciele-zdrowego ducha, wlasciwych wnioskow, widokow na przyszlosc, podzielnej uwagi, czterolistnej konczyny.Tego oraz wszystkiego czego jeszcze zapragniesz zyczy znajoma, ktora mieszka od ciebie w odleglosci kilu kilometrow, czyli rzut kamieniem przy dobrym wietrze.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ojolu.blog.pl15 listopada 2004 16:14

    Ja też zdecydowałam się w końcu na obcięcie włosów, 5 miesięcy po porodzie… bo wychodziły jak diabli a były takie do pasa….i czuję się z tym fatalnie zwłaszcz, że tak krótkie włosy miałam jeden raz w życiu w podstawówce :-) czekam aż odrosną cierpliwie … Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. i ma rację! :-)
    włosy nie zęby.. odrosną.. :-)
    nie zaprosiłaś mnie na swoją imprezę urodzinową.. a bu.. :> zapamiętam to sobie.. :-) ale może w kwietniu przyjadę.. przyjedziemy..? ;-) czy też nie mogę..? ;-)
    i czekam niecierpliwie na Wasze zdjęcia.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. CLEOSIU KOCHANA.JA TO WCALE NIE WIEM KIEDY MASZ URODZINY:(ALE SAMYCH CUDOWNOSCI ZYCZE.NIECH DOBRE ANIOLY ZAWSZE CZUWAJA NAD TOBA,A NA TWEJ DRODZE SAMI ZYCZLIWI LUDZIE BEDA……CZEKAM NA ZDJECIA VIKTY.BUZIAKI DLA WAS.

    OdpowiedzUsuń
  5. CLEOSIU KOCHANA.JA TO WCALE NIE WIEM KIEDY MASZ URODZINY:(ALE SAMYCH CUDOWNOSCI ZYCZE.NIECH DOBRE ANIOLY ZAWSZE CZUWAJA NAD TOBA,A NA TWEJ DRODZE SAMI ZYCZLIWI LUDZIE BEDA……CZEKAM NA ZDJECIA VIKTY.BUZIAKI DLA WAS.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooooo.podwojnie:):):)wiec zyczenia maja podwojna moc;)

    OdpowiedzUsuń