licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 10 lipca 2012

Smok z wakacji...

…opwiada mi o „Włatcach móch”, o których wie od Żony Nr 3 zwanej Alutką. Niech mnie ktoś przytuli.
Bloże w niebiesiech! Gdybym nie była pewna, że rzuci mi słuchawką, powiedziałabym tej pannicy co myślę o Jej szerokich horyzontach.

Z innej beczki. Idziemy z Diabołem przez okoliczny skwer.
Cleos: A jak będziemy starzy będziemy tu sobie siedzieć i grzać się na słonku…
Diaboł: Jak damy radę tu dojść…
Cleos:… ty na jednym końcu skweru, ja na drugim, żebyśmy się nie pozabijali.

Uroczo?

6 komentarzy:

  1. a ja z Tomasem mam podobmnie. On mówi. Zobacz Lea… jak będziemy wygladac na starość. Ja będę jeszcze mniejszy i zasuszony a do tego szczerbaty a ty będziesz miała dwumetrową fryzurę przylepioną do czoła taśmą od peruk :Pjak sobie to wyobrażam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. czy Altutututka to tak zwana macocha? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebawem dowiemy się, z którym bohaterem tejże kreskówki „nr 3″ się utożsamia…

    OdpowiedzUsuń
  4. Z którym utożsamia się nr 3? fiufiufiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z którym utożsamia się nr 3? fiufiufiu.

    OdpowiedzUsuń