licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 8 września 2012

Cytaty dnia...

…ze spotkania na szczycie:

D: Ja się też pierwszy raz puszczałem asekuracyjnie.
C: Ja się też zawsze puszczam asekuracyjnie.
O: Nawet należy się tak puszczać, to jest istota puszczania nawet.

D: Ja tu robię w kącie pompki, jak nikt nie patrzy.
O: Jak ty w tym kącie pompki robisz? Na ścianie?

D: To ja przynajmniej wstaję sam.
C: Po pięciu.
O: A może on już stoi, w kącie oparty o ścianę i robi.

O: Jestem zołza CAPSEM.

D: Już se nawet myślałem, żeby iść do fryzjera, jak kobietom przedłużają włosy to czemu niby brody nie?
O: Przedłużą ci na pewno.

D: Nie byłem nigdy w burdelu.
O: Ani w krzakach w burdelu. Burdel leśny.

O: Generalnie to nie jest łatwa praca, ani ZUSu nie mają, ani nic.

M: Mamo, a kupisz mi takiego czerwonego ptaka przy wypłacie?
O: Jak się szybko nie zepsuje to mogę ci kupić.

C: Bo widzisz na mózgi nie ma brania, tylko na dupy.
O: No najtrudniejsze mieć atrakcyjniejszą dupę niż mózg.

:)

1 komentarz:

  1. …cd
    Napotkana na wieczornym spacerze sąsiadka
    S: Bo mój zięć jest ornitologiem, wariat, całymi dniami ptaki podgląda
    O: Gdzie?
    S: Po krzakach chodzi i zdjęcia im robi, ma całą galerię tych ptaków…może ma jakieś dalekowschodnie gatunki w kolekcji?

    OdpowiedzUsuń