licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 27 stycznia 2003

NEWSY

1. Po pierwsze pies niczego nie zeżarł przez weekend a przebita łapa zarosła się.
2. Po drugie ukradli nam kołpaki i Grzech strasznie się wkurzył.
3. Po trzecie w sobotę była poważna rozmowa w wyniku której zostało
ustalone, że pobieramy się w czerwcu przyszłego roku. Wiem wiem koopa czasu
ale my zawsze tak planujemy:)Dalsze ustalenia prowadziły do prostego wniosku
że starania o Juniora zaczynamy w październiku przyszłego roku. To znaczy,
że będę miała 27 lat kiedy zostanę mamą.
Trochę to przypomina plan pięcioletni, ale co tam:)
4. Po czwarte w niedzielę była druga trochę mniej przyjemna rozmowa.
Szczegóły nieważne, wniosek – kochamy się:) Trochę mi było ciężko, nawet
chciałam dzwonić do Jara, żeby mnie zabrał gdzies, gdziekolwiek, ale
jak zawsze w takich sytuacjach rozmowa pomogła. Jakie to szczęście, że Grzech
ma taką anielską cierpliwość. Ja na Jego miejscu już dawno zastrzeliłabym
mnie 100 razy. No, ale póki co żyję i mam się nieźle.
5. Po piąte – na prośbę Faraona usunęłam z bloga wszystkie IP. Ktoś jej
wysłał wirusa, biedaczka. Jacy ludzie są beznadziejni to się w pale nie
mieści. Internetowe dręczenie i robienie sobie jaj jakoś mnie odstręcza.
Może ja jakaś dziwna jestem?:)
6. Jak każda babka poprawiłam sobie po ciężkim tygodniu humor ZAKUPAMI. W
szafie zawisła 23 para spodni i kilka nowych bluzek. Może to szablonowe
zachowanie uznane zostanie przez ludzi znających mnie jako indywiduum o
wariackich pomysłach za niegodne mnie, ale trudno mam to w nosie:) Jest mi po
prostu słonecznie i kropka.

8 komentarzy:

  1. plan rzeczywiscie ambitny :)
    a co do milosci – jest najważniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. d 1) swietnie…pies staje sie normalny
    ad 2) kupicie nowe…wozu nie ukradli

    ad 3) no w koncu…ile mozna czekac…ze bede wujkiem
    ad 4) milosc…nic nie dodam
    ad 5) nie martw sie…mi tez przyslali ale nic nie zrobili…nie nie jestes dziwna
    ad 6) martyny i tak nie przescigniesz…nie wojciechowskiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Cleos….zastanów się teraz co bedzie następnym celem Traktorka …heheheh…….

    OdpowiedzUsuń
  4. przebita lapa?!…bijesz psa?!…no ladnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. lecę Cię powiadomić, że Traktor psychopata skacze za badylami piłkami i smyczą na ponad 160 cm w górę przy czym spadając zawsze się na coś nadziewa. Wczoraj przewrócił Mamę Grzecha więc nie tylko on jest poszkodowany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to kto jest bardziej kopniety…on czy…;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciocia Cleosia – panna mloda:):):) no no no:)
    GRATULUJE JUZ TERAZ:)
    I male Aniolki tez beda…:)
    Cudnie!!!
    Ciumusie anielskie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Futuro Teściowa tez jest kopnieta… na punkcie psa zresztą… przydałyby się Jej wnuki. A ja nigdy nie mówiłam, że jestem normalna

    OdpowiedzUsuń