licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 20 maja 2004

Na niezapominajkowych...

…ścianach pokoju Misiątka powstaje zwierzyniec. Oprawiona w ramy wisi 20 letnia wiewióra, która dostałam od Cioci J. Na pozostałych ścianach namalowałam małpę w kapeluszu safari, słoniatko, lamparta. Przede mną jeszcze tworzenie aniołka, którego pomogła wymyślić Mrooffka, niedźwiedzia w łódce i nie wiem co mi jeszcze do głowy przyjdzie. Bo niby gdzie jest powiedziane, że w pokojach dziecięcych muszą być na ścianach milusińskie tapety w chmurki, zwierzątka i inne takie? Nasze Misiątko będzie miało oryginalne ściany w zwierzyniec – malowane przez mamusię:))) Po coś bogowie w końcu dali tę odrobinę talentu plastycznego – odzidziczonego po Dużym nawiasem mówiąc (bo Mały John kiedyś narysował coś może, ale co to było – tego nie wiem nikt).
Trochę męczące jest wspinanie się na meble w celu sięgnięcia pędzlem pod sufit, ale czego się nie robi… Relaksuję się przy takim malowaniu:))) Szkoda, że tak mało tych ścian już mi zostało. Ktoś reflektuje na malunki naścienne???

9 komentarzy:

  1. Ja mogę pozować…no jako ten aniołek :) Szkoda, że nie malujesz nagich ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. CMOK MAMUSIU CLEOS..BUZIAKI,USCISKI,DOBRE MYSLI DLA WAS:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie możesz namalowac jakichś bardziej rodzimych zwierzaków? Jakiegoś żubra czy innego łosia ….:)
    Szibunię namaluj! Ona taka przecudna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wszystkie sciany bieluchne-zapraszam!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duzy i siostra duzego mieli/maja niezly talent – ale Ty masz go za ich oboje. Bo ja niestety po siostrze Duzego tych zdolnosci nie odziedziczylem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po siostrze Dużego też nie odziedziczyłam..a piernikowi to nawet w LO trezba było malować:):)a co do zwierzątek tylko nie maluj shiby!!:)ona ma więcej portretów niż moje dziecko:):)a może byś u mnie w pokoju Ulki pomalowała??planuję zmianę wystroju w lipcu:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. —>Mrooffka
    Dzięki:))) i za aniołka też:)))—>Faraon
    jak będę malowała diablicę kusicielkę to Cię wezmę na modelkę:)))—>Calendula
    Może mi wystarczy miejsca na konia i kurę:)))—>Banalna, MiriamB
    nie widzę problemu. W lipcu to już raczej nie, ale od września czemy nie? Kupcie pudełko farb plakatowych 12 kolorów i wymyslcie co na tych ścianach ma być:)))—>JohnnyB
    przykro mi, że Cię tak ogołociłam z talentu:))) ja za to w życiu nie zrobiłam ostrego w 100% zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, z obrazkami i wiewiórką! Słit. Zebym to ja rysować umiała…

    OdpowiedzUsuń
  9. krowke,swojska krowke namaluj:):):):)muuuuuuuuuuuu………….

    OdpowiedzUsuń