licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 31 maja 2004

Początek...

…tygodnia kura jego mać:
1. dostałam wezwanie do zapłaty od MJ – za nakłady na remont,
2. MJ zapowiedział, że jeśli do 14 dni nie zapłacę składa sprawę do sądu cywilnego,
3. w związku z powyższym składam na II Komisariacie zawiadomienie o przestępstwie – w przedmiocie zniszczenia mieszkania,
4. w wyniku tego czeka mnie też sprawa karna,
5. remont w pracy trwa – śmierdzi farbą i lakierami,
6. sąsiad psychopata miotał się cały wieczór wczoraj interwencja policji i pogotowia pomogła na godzinę,
7. ten sam sąsiad wariował też już dziś rano,
8. krew mnie zaraz zaleje dziewicza!!!

That’s all i wuj i niech ten tydzień już się skończy, bo nic dobrego mnie chyba nie czeka…:(((

14 komentarzy:

  1. 1. Z ta krwią dziewiczą to Ci chyba nie wyjdzie bo zakładam że Witka nie została poczęta niepokalanie :))))
    2. Wdychanie oparów farbianych bardzo niewskazane – poproś o urlop!!!
    3. Ze względu na pilność urlopu oraz przyspieszenia końca tygodnia wyjedź na drugie wczasy :)
    4. Na sąsiada psychopatę możemy się dogadać – udostępnię pewien specyfik uspokajający na wieczność – problem tylko jak mu to podasz dożylnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. same dobre rady:)))
    1. nie pójdę na urlop, tylko od jutra na L-4 jak sie wkurzę,
    2. nigdzie nie pojadę bo nie ma kasy, chyba że do Was pasożytować na Rodzinie,
    3. specyfik poproszę – poleconym poślij – o aplikację się nie martw znajdę sposób.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajszczyzna.ownlog.com31 maja 2004 18:31

    dziewicza krew? skąd..? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. minie szybko :)
    nie nerwuj sie tak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W 100 % zgadzam się z przedmówcami – z tą dziewiczą krwią to trochę przesadziłaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. czy wy tego sąsiada nie możecie normalnie zabić:):)??jak nie to zawołaj kuzynke z sąsiedztwa to ja ci pomogę pozbyc się robala…a z tym sądem to nie przesadzacie trochę???:)ja też jestem mściwa ale wy to już w ogóle…Irak wysiada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. może gdybyśmy posiedziały 4 godziny, i gdybym Ci wytłumaczyła dokładnie o co chodzi i jak sprawy stoją powiedziałabyś inaczej. Jestem wręcz pewna, że wtedy przyznałabyś nam rację.

    OdpowiedzUsuń
  8. tp był podstęp…:)i wreszcie mnie nieświadomie zaprosiła:):)na 4 godzinki….:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałam Ci przypomnieć, że zapraszałm Cię raz na babski sped – nie przyjechałaś, na urodziny w zeszłym roku z Jackiem – nie przyjechałaś, na karnawałowe balety w styczniu – nie przyjechałaś. ZAWSZE możesz przyjechać bez zaproszenia:))) od przyszłego tygodnia mam L-4 siedzę w domu plackiem – proszę bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. No no – tylko jestem ciekawa co na Grzesiu powie bo on chyba za gośćmi to nie przepada :)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. grzesia wykopiemy do łazienki pranie robić albo niech coś w kuchni nam popichci:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Grzech gości lubi tylko On jest mruk ogólnie i wśród ludzi, siedzi, słucha, mało mówi, ale zadowolony jest kiedy ja jestem zadowolona a ja gości uwielbiam. Co do wykopania do drugiego pokoju – nie ma sprawy przyzwyczaił się:))) pichcić też może i lubi i robi takie cuda, że och-ach. No to Miriam, kiedy się Ciebie spodziewać???

    OdpowiedzUsuń
  13. ale sie zdiwisz:)ok przyszły tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko daj znać choć dzień wcześniej:))) no to czekam:)))

    OdpowiedzUsuń