licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 20 stycznia 2005

Zasadniczo...

…jestem za tym, żeby cały Irak polać napalmem i zrobić tam jeden wielki parking.Iran, Afganistan i wszystkie te państwa, gdzie plenią się różnego gatunku fanatycy też. Wytępić w zarodku co do nogi – dorosłych i dzieci, bo z nich też w przyszłości wyrosną terroryści. Zasadniczo uważam, że możnaby ich wszystkich postawić pod murem i tylko jedną serią pociągnąć, tak żeby nawet nie wiedzieli kiedy nadejdzie śmierć. Może to i radykalne poglądy, ale takie mam. Mimo to jednak uważam, że TO to już lekka przesada. Po co się znęcać, katować, torturować??? Szybko i sprawnie – owszem, ale TO właśnie sprowadziło nas niby cywilizowanych do ich poziomu.

10 komentarzy:

  1. Z tym napalmem to chyba Ty i mój mąż pochodzicie z jednej rodziny …. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam prawa autorskie do napalmu!!!
    „Na stadion i napalm” ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda stadionu, mówię parking zrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z tobą w 100%, nasi niech się z tamtąd zabierają, ogrodzić murem a oni niech się wybiją nawzajem i będzie spokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tajszczyzna.ownlog.com20 stycznia 2005 18:18

    straszne historie mają miejsce w tym dziwnym dzisiejszym świecie..

    OdpowiedzUsuń
  6. tego bym sie nie spodziewal … :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś bardziej praktyczna niż moja mama.
    Mówiła, żeby walnąć w nich wielką bombę tak, żeby powstał duży dół.
    Z dołu żaden pozytek, ale parking się przyda.
    Pozdrawiam, wzdychając nad głupotą tego świata:(

    OdpowiedzUsuń
  8. a w polsce malo jest debili? tez cala napalmem wytruci anglie i rosje i chiny i caly swiatgratuluje!!!;(

    OdpowiedzUsuń
  9. napalmem się wypala, a nie truje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet by nie wiedzial/wiedziala od czego zginal/zginela :)))))

    OdpowiedzUsuń