licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 20 września 2006

Sporadycznie, ale tylko chwilami...

…myślę sobie, że jestem raczej mało sympatyczna. Bo:
bywam złośliwa
czasem kąśliwa
knuję podłe plany
i intrygi
i scenariusze szatańskiej zemsty
po trupach do celu
i cel uświęca środki
walę prawdę prosto w oczy
kłamię kiedy trzeba i nawet mi powieka nie drgnie
egoistycznie spełniam swoje zachcianki
nie gotuję
czasem brak mi wyrozumiałości
czasem cierpliwości
czasem delikatności
robię laleczki voo doo
wróżę z kamieni i mi się sprawdza
wysyłam złe myśli
i paskudną energię
wrogom życzę żeby parchami porośli
nie mam litości dla ludzkiej głupoty
wyrażam swoją opienię na temat otwarcie
miewam kontrowersyjne poglądy
moje żarty bywają cięte dosyć.

Boszzzzzzzzz, tyle zalet i jeszcze mi się w głowie nie poprzewracało:)))

4 komentarze:

  1. i otóż dlatego właśnie lepiej żyć z Tobą w zgodzie.Co też staram się czynić usilnie…

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś napisać o jeszcze jednej wadzie, że jesteś skromna :P
    A ja się Ciebie nie boję i już ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. …a Twoje kontrowersyjne poglądy to nic w porównaniu z moimi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. … co do tej skromności to zgadzam się z moim przedmówcą, kimkolwiek jest :)) pozdrowionka i buziale

    OdpowiedzUsuń