licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 30 marca 2007

Temu Smoku...

…kupujemy spodnie na 110 cm. Ja się pytam GDZIE JESST MOJA MALUTKA CÓRECZKA???

Gdyby ktoś pragnął mieć kilka spraw w sądzie, to ja zapraszam serdecznie. Tym razem padło na Tele2 Złodzieje Sp. z o.o. i Kruk SA Naciągacze. Ktoś w końcu musi spłacić za nas kredyt na dom, no nie??? Górnośląska Spółka Gazownictwa już się dołożyła, to teraz pora na innych. Tylko wkrótce zabraknie mi miejsca na segregatory z kolejnymi procesami. Inna sprawa, że poważnie rozmyślam nad zrobieniem jeszcze jednych studiów – prawa tym razem. Przyda się w natłoku różnorakich postępowań, które się toczą i pewnie jeszcze nam się trafią.

Tymczasem jeśli wszystko pójdzie zgodnie z podłym planem sprzedamy mieszkanie, spłacimy długi i jeszcze nam zostanie. O matko, jak bardzo chcę się go już pozbyć!!! Błagam tym, co się na nie zdecydowali – KUPCIE JE KUPCIE.

I do tego jeszcze UWIELBIAM prowadzić!!!

5 komentarzy:

  1. boże… czy aby mój płot to wytrzyma…

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze primo (nie żebym się wpraszała bazczelnie) nie mam okazji do Ciebie POJECHAĆ.po drugie primo zamierzam parkować ZA płotempo trzecie primo NIE zamierzam uprawiać dzikiego seksu oparta o Twój płot, bo tego by na pewno nie wytrzymał:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziki seks możesz uprawiać :):)
    Nawet jeśli płot nie wytrzyma to ja chętnie popatrzę :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy zdjęcie Pani Kierowczyni można w nowym nabytku otrzymać?

    OdpowiedzUsuń
  5. kapcie-rozmiar-471 kwietnia 2007 12:38

    Ja nie mam żadnych tajemnic, pszę Pani! :)

    OdpowiedzUsuń