licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 27 lutego 2010

Znalazłam...

…dla Smoka zajęcia z Aikido. Blisko, niedrogo, z przyjaciółką z przedszkola w grupie Małych Smoków. Pytanie brzmi, czy ta mała wiedźma da się zdyscyplinować. Kimona i pasy już obczaiłam. Godziny treningów są sprzyjające, we właściwe dni, o właściwych porach. Mogliby się lać z Diabołem jakoś bardziej regularnie, a do tego może nabrałaby troche kondycji i ekhm… sylwetki. Basem otworzą nam dopiero w przyszłym roku, jak dobrze pójdzie, a do inynch mamy w kit daleko. Tak, wiem, idę na łatwiznę, ale co jeśli sama się też zapiszę od września? Jak tylko wykonam PLAN. Plan składa się z 5 części: prostej, poprzecznej,  dwóch skośnych i czworobocznej – w Planie na każdą część przewidziane jest po 100 brzuszków, zatem jestem przed połową. PLAN obejmuje też magiczną liczbę 6, o której ciiiiiii, udajemy, że jej nie ma. 6 to niedużo, gorzej z tym zakichanym 5. Ale nic to, uparta jestem to wszyscy wiedzą, więc jest nadzieja. No w każdym razie na pewno umrze ostatnia jakby co.
PLAN zawiera w sobie również mocne postanowienie na czas urlopu. Hmmmmm, z tym problem, bo będę musiała się przemóc i robić coś, za czym nie przepadam. Ale co tam, zacięłam się w sobie, w postanowieniu i choby rzygać… Wsparcie mile widziane.
Teraz czekam na odpowiedź z dojo, żeby się sensei wypowiedział w kwestiach istotnych, a potem będę realizowała jeśli tylko zapał smoczy nie okaże się słomiany. Może być i tak.
No.

Śniadanie: kawa + chleb ryżowy 2 krążki

APDEJT:
Cleos: Diaboł? Jakie naleśniki lubisz najbardziej?
Diaboł: Z mięsem.
C: To m asz pecha, będą na słodko.
D: Na słodko? Bleeeh, fuuuu… no dobra ostatecznie
Podałam obiad.
D: Czekaj Cleosia, trzeba temu zrobić zdjęcie, te naleśniki zasługują na zdjęcie. (ciamk, mlask, mnią) Gdybym tego nie jadł nożem i wydelcem, to byłaby profanacja.
C: „Na słodko? Bleeeh, fuuuu… bleeeee”
D: No miałem trochę inne pojęcie o naleśnikach na słodko…

No ja myślę:)

APDEJT ZWEI:
PLAN 5 – 250
PLAN 6 – 45 minut
Obiad – naleśniki szt. 4

1 komentarz:

  1. Szóstka? Weidera szóstka, ten pomiot szatański?

    OdpowiedzUsuń