licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

niedziela, 27 sierpnia 2006

Wiszą takie billboardy...

…nie wiem czy w całej Polsce, ale u naas tak: „Obywatel IV RP”. No. I niech mi ktoś powie, dlaczego wszyscy ci obywatele są odwróceni tyłem do obiektywu??? Wstydzą się czy jak??? I dlaczego ten pan na plakacie ma słuchawki na uszach??? Nie chce słuchać prezydenta wszystkich PiSuarów??? I czemu ten sam pan ma rozmazany widok przed oczyma??? Nie czeka go żadna przyszłość??? A ta pani, co ma rozpostarte ramiona??? Odlatuje do Ugandy??? Wyjątkowo wymowne zdjęcia… Naprawdę.

Smok nadal zasypia sam. Potrzeby, nazwijmy je fizjologiczne, komunikuje kiedy ma ochotę. To oznacza czterokrotne dziennie wydalenie wczorajszego obiadu w majty. Wymiękam. A potem przybiega, pomimo pieluchy na zadku (tylko do łóżka) i woła „mama siusiu”. I grzecznie robi co trzeba tam gdzie trzeba. Wymiękam x 2. Oduczamy Smoka ssania kciuków, które jeszcze trochę a zrogowacieją na amen. Obrzydliwie gorzkie mazidło w formie lakieru do paznokci nie zyskało uznania. „Mama fuj… bleeeeee”. Cały dzień spędzony bez kciuka w pysku. Sukces.
Rozpoczęliśmy też proces poszukiwania odpowiedniego smoczego legowiska. NIC mi się nie podoba. Tapczany dziecięce są obrzydliwe. Za to znalazłam idealne łózko + szafki + regał do sypialni w Hacjendzie. Dokładnie taki jak chciałam. Gdybym miała go gdzie trzymać kupiłabym natychmiast.

Jeżdżę do pracy autobusem. W zeszłym tygodniu jadę, stoję i czytam książkę. Pode mną babcia siedzi sobie i rozgląda się. Nagle patrzy na mnie, na okładkę książki, na mnie znowu… Ze zgorszeniem, oburzeniem, potępieniem. Zakumałam po chwili. Babcia na pewno przeżyła II wojnę światową, a ja nie mogłam się oderwać od „Historii Gestapo”. Ciekawe co by powiedziała babcia na czytaną teraz przeze mnie „Teczkę Hitlera”.

Mam chęć zrobić coś dla siebie. Może napisać coś… może być do szuflady…

5 komentarzy:

  1. A oglądałaś „Upadek” ? Świetny film!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cleośka, ci na plakatach ponoć patrzą w PRZYSZŁOŚC!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. —>JB
    nie oglądałam. Ja się w ogóle w projekcjach kinowo/DVDiowych zatrzymałam na drugim Harrym Potterze, a potem już tylko PUSTKA—>Gabrielle
    No ja wiem właśnie i chromolę taką przyszłość w takiej IV RP. No chyba, że jak na blondynkę przystało znowu czegoś nie kumam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak tylko a’propos Hitlera :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bilbordów nie widziałam … :)

    OdpowiedzUsuń