licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 22 września 2010

Wracałam z pracy...

…i tak mi do głowy przyszło, że prawdopodobieństwo, że zapomni jest bliskie 100%. Zatem wysłałam SMSa:

Cleos: Gąbka (w domyśle do gładzi) i wałek (w domyśle do malowania) (w podwójnym domyśle: kup)

w odpowiedzi otrzymałam:

Diaboł: Bonnie i Clyde

No to odpisałam:

C: Tom i Jerry

D: Flip i Flap

C: Thelma i Louise

D: Batman i Robin (zakosił mi sprzed nosa, ale nic to dam radę)

C: Bolek i Lolek

D: Tytus Romek i Atomek

C: Jekyll i Hyde

D: McGyver i Pipi

Zaplułam ze śmiechu diabła tasmańskiego na kierownicy

C: Głupi i głupszy:p

Pasowało jak ulał. Żeby Diaboła pogrążyć całkowicie posłałam jeszcze Lecha i Jarosława z dopiskiem „A gąbkę i wałek kup!”

Któregoś dnia wjadę w drzewo tak sobie myślę:)

2 komentarze:

  1. Lepiej nie wjeżdżaj, nie do twarzy Ci będzie, ale możesz dorobić się sporego mandatu zamiast sobie kupić pierdylion butów w 7 pierdylionach kolorów albo kolejnych trzystu futer, albo kilkudziesięciu tysięcy spódnic… :)

    OdpowiedzUsuń
  2. „Chciałbym być zawsze niewinny i prawdziwy
    Chciałbym być zawsze pełen wiary i nadziei
    Tak jak Bolek i Lolek
    TYTUS ROMEK I ATOMEK
    Dzieci z Bullerbyn
    Tomek na tropach Yeti
    Tak jak król Maciuś pierwszy
    Asterix i Obelix
    Jak załoga G
    MCGYVER I PIPI”Hurt – Załoga G

    OdpowiedzUsuń