licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 15 czerwca 2004

Blogi...

…są po to, żeby KAŻDY mógł na nich pisać co mu się podoba – dotyczy to zarówno właściciela bloga, jak i komentujących. Paradoksalna jest sytuacja, kiedy blog staje się przyczyną awantury rodzinnej. Przykro mi, że tak się stało i przykro mi, że Miriam zacięła się w sobie i nawet nie chce wysłuchać co mam do powiedzenia. Kasowanie komentarzy „bo mi się nie podobają” jest śmieszne i dziecinne, ale być może jeśli się bardzo postaram zrozumiem czemu się tak dzieje. Zostałam nazwana fałszywcem i obłudnikiem, pomimo to chciałam wyjaśnić tę sytuację. Nie dano mi szansy – nie będę się więc narzucała i napraszała i płaszczyła w nieskończoność za nie moją winę… Mam ciekawsze zajęcia niż wzbudzanie netowych utarczzek.

14 komentarzy:

  1. Niektórzy zachowują się jak dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  2. daj spokój, bo w gruncie rzeczy ta sutyacja nie jest ani dziecinna ani sympatyczna…

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jej podpowiedzialem kasowanie komentarzy by uciac to niezwykle inteligentna wymiane zdan miedzy calym towarzystwem. Pewnych granic sie nie przekracza a dyskusja pod tamtym watkiem mogla wygladac calkiem inaczej.
    Moglo sie takze obejsc bez obrazania kogokolwiek. Wiec nie piszcie o dojrzalosci lub dziecinnosci bo cale Wasze Towarzystwo Wzajemnej Adoracji wspaniale pokazalo czym jest tolerancja i doroslosc.
    Dziwne dla mnie jest rowniez to, ze nagle wszystkie przyjaciolki Cleos znalazly sie w jednym miejscu i nie przyjmuje do wiadomosci – mam takie prawo – ze to przypadek bo do tego czasu ani jednego komentarza z ich strony na tamtym blogu nie bylo. Tlumaczenie – „nie odzywalam sie bo nie chcialam dolewac oliwy do ognia” jest conajmniej ciezkie do zrozumienia, tym bardziej ze cala sytuacja dla Ciebie Cleos wydawala sie byc bardzo zabawna. Wygladalo na to, ze rozkoszujesz sie chwila.
    Mam nadzieje, ze wydrukowalas co chcialas i zachowasz dla potomnych.
    Dla mnie jest to calkowity EOT i nie dam sie wciagnac w nastepne pseudo – dyskusje z rozwrzeszczanym tlumem bab ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mówiąc o kasowniu komentarzy miałam na myśli mój ostatni komentarz, który dodawłam chyba 5 razy wyjaśniający, że to faraon przyszedłtam pierwszy po linkach ode mnie, a reszta towarzystwa zaraz za nią. Dyskusją faktycznie mogła wyglądać inaczej – bardziej merytorycznie powiedzmy i bez wzajmenego obrażania (obie strony przegięły nie da się ukryć). Nie nazywaj tych wszystkich ludzi moimi przyjaciółmi bo od znajomych do przyjaciól droga daleka. Nie wypieram się znajomości z nimi, a o tym, że poza Faraonem nie jest ona zbyt bliska niech świadczy to, że ktoś tam napisał, że jestem lesbijką. Linki dostępne są dla wszystkich a notka Miriam była jak ktoś to ładnie ujął wodą na młyn i tyle. Z odmiennością poglądów trzeba się liczyć prowadząc bloga, choć rozmowy mogą być zdecydowanie bardziej na poziomie. Szkoda tylko, że po tym wszystkim Miriam wykasowała także moje „Za CK przepraszam Jacka ja, bo faktycznie przegiął” i szkoda, że oboje nagle uznaliście, że ze mnie to tylko fałsz i obłuda…

    OdpowiedzUsuń
  5. czytam Cleos od początku istnienia i oglądam jej linki. Czytam Offce, Cashew i Leę, do Miriam też zaglądalam, chociaż niczego ciekawego tam nie znalazłam aż do wczoraj. Tamta notka trafiła w dziesiątkę – temat drażliwy dla mnie i moich znajomych i przyjaciół. Rozmawiałam o tym z Cleos na gg w trakcie dodawania komentarzy, ale to nie ona mnie tam poslała…a reszta ludzi zainteresowanych tematem trafiła tam po mnie. I tyle. Więc miej do Cleos pretensje o znajomość ze mną, a nie o tę awanture…

    OdpowiedzUsuń
  6. cleos nie bądż śmieszna …..ja akurat bardziej niż ty wiem kto jest obłudny a kto nie….masz pretensje do ludzi że ktoś cię np. nie rozumie bądż zle traktuje….a sama robisz nie tyle tak samo co gorzej….będę wdzięczna za usunięcie linka…bo skoro nie ma nic ciekawego to po co tam ktokolwiek wchodził!!!nie uwierzę że to nie ty nasłałaś!!!!!!i reszta MOJEJ rodziny też nie!!!poprostu teraz utwierdziłam się w moim przekonaniu że jednak ty się nie zmienisz i masa ludzi ma jednak rację na temat twojej osoby….uderzenie hormonów ,pieniędzy lub prokuratora podziałało gorzej niż uderzenie własnej wyższości któą okazywałaś na każdym kroku…przykro mi ale gdyby to ktoś napadł na twój blog lub przekonania w podobny sposób i byliby to moi znajomi!!!!to wierz mi nawet gdyby mieli racje!!!!!odezwałabym sie jako pierwsz!!!!!!moja rodzina i wara od niej….ale ty wydrukujesz sobie na pamiątkę…żeby pokazać jak twoi znajomi …odzywają się do twojej rodziny….żal …straszny żal…żal przede wszystkim Dużego!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. miriam mówiłaś chyba o sobie w tym momencie.. :]

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałam usunąć koment Miriam, bo napisała w nim o tym co robi Grzech, a wolałabym, żeby On pozostał anonimowy – ale net się zbuntował niech więc zostanie.
    Gina odpuść słońce – oczywiście że to ja nasłałam, kasa mi uderzyła do głowy i pozycja, wyższość i snobkostwo oczywiście. Rodzinie dziękuję za uwagę – nie pomogły nawet slowa Faraona. Byłabym wdzięczna gdyby ci, którzy mają mnie za takie zero wiedli dalej swoje życie beze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lzej Ci „kreska”?
    A Ty to srodowisko adwokackie jestes?
    Ja osobiscie mam gleboko w dupie Twoje opinie.Cleos i Miriam – proponuje zebyscie obie prywatnych brudow publicznie nie praly bez wzgledu na to kto, kiedy i co zaczal.
    Ani jedna ani druga na tym dobrze nie wyjdzie. I ani jednej ani drugiej przyjemnie na pewno nie jest.
    Moze nadszedl czas zeby ktoras byla madrzejsza?

    OdpowiedzUsuń
  10. „Kreska” jak ją nazwałeś to Gina z Elbląga, coś jakby młodsza siostra, której nigdy nie miałam – po prostu mnie broni mniej lub bardziej udanie.
    I masz rację koniec dyskusji. Rodzina to Rodzina teraz i na wieki wieków amen, nawet jeśli się z nią nie zgadzam…

    OdpowiedzUsuń
  11. >>>johnnyb ..teeee brat a ty to obrońca uciemiężonych:):):)???radze sobie z wiejskim przychówkiem:):)a narazie goodbye ..wracam na swoje śmiecie i będę się rozkoszować.:)pastwiąc się dalej nad napotkanymi odmieńcami:):)a jakoś mnie to tak teraz bawi :)co się będę…a zdjęcia rodzinne zawsze mam na pamiątkę…
    a kreska(Gina)…te a ty mnie znasz ???czy tylko z opowiadań kuzynki bo kto wie co ona tam opowiadała…:)
    dobra ludziska bijcie się dalej….czytelność mojego bloga ostatnio wzrosła…jestem happy i (Gina )kochanie nie wpisuj sie juz u mnie cio???pilnuj IP…

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzi, którzy mają inne zdanie od Ciebie, nazywasz odmieńcami? Może jakaś dyktatura Miriam?

    OdpowiedzUsuń
  13. odmieńcy vel faralon,c.k.,majka,diabolique,Joystick……to są odmieńcy a oni nie mają innego zdania…:)oni nienawidzą tych co je mają!!!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. ze tez dopiero teraz weszłam na Twego bloga .Droga Cleo :) ja uwazam ,ze powinnas pokasowac jej komneta -po cholere Ci nerwy:)
    trzymaj sie Małą:))))

    OdpowiedzUsuń