licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 14 czerwca 2004

"Tosca"...

… w plenerze, wokół zabytkowe kamienice, cudowna muzyka, łza w oku, tenor kurdupel. Mrrrrrrrr…:)))

Pół nieprzespanej nocy, a potem… ech szkoda gadać…:(((

Żadnych dolegliwości ciążowych – brzuch, tyłek, uda bez rozstępów (w 32 tygoniu), nieoklapnięty choć megagigantyczny biust, niebolący kręgosłóp, brak problemów z wygodnym zasypianiem, zero zaparć, spuchniętych nóg, rąk, możliwości gimnastyczne spore, klękanie, kucanie, robienie pedicure bez problemów. Biegam na obcasach, robię wszystko tylko odrobinę wolniej – czuję się doskonale…

…więc czemu mi tak obrzydliwie źle???

8 komentarzy:

  1. ten tenor kurdupel to były uczeń ojca!!!od kiedy na tenora bardziej się patrzy niz sie go słucha???:)no cóż…..

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli o słuchanie chodzi: jego wloski był nie-do-zrozumienia, nie jestem ekspertem, ale wszystkich innych dało się zrozumieć bez problemu, tylko jego nie. A przy solistce wyższej o pół głowy wyglądał po prostu śmiesznie – trudno było nie zwrócić uwagi…

    OdpowiedzUsuń
  3. No – sprawmność fizyczną zawdzięczasz niwątpliwie nieustannemu byczeniu się na L4 :))))
    A mi się już dłuży jak szlag – a Tobie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze ci zle z powodu snobizmu? Jestes najlepsza, najmadrzejsza, wszystko co robisz jest przemyslane.
    Tylko ci pozazdroscic. Czytuje ten blog od czasu do czasu i nic nowego nie widze – tyle tylko ze z miesiaca na miesiac jestes coraz madrzejsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. szukasz droga Cleos dziury w calym ot co.gorzej gdybys to wszysto miala.ciesz sie wiec i nie marudz:)pozdrawia czule i goraco.buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  6. —>Detektyw
    ależ nie jestem najmądrzejsza, nie jestem nawet mądra. Popełniłam w życiu wiele głupot i jeszcze pewnie niejedną popełnię. I skąd Ci się wziął ten snobizm u mnie? bo może powinnam zacząć nad sobą pracować a o tym nie wiem:))) pozdrawiam słonecznie…—>Mrooffka
    pewnie trochę masz rację, a trochę mam rację ja:))) cmoki jak smoki

    OdpowiedzUsuń
  7. snobka, czy nie, mądra, czy nawet nie, Cleos ma fajnie i fajnie się o tym czyta. bardzo fajnie, bo Cleos fajnie pisze. Bardzo.
    a beznadziejnie źle bywa, jak np. gumka w majtach ciśnie.
    pozdarawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz tu buzi od Cioci Lejki :/*

    OdpowiedzUsuń