licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 12 grudnia 2003

Misiątko...

…ma 5-6 tygodni. Małe jest strasznie i robi mi niedobrze. Mdli mnie od rana do nocy.Tylko kiedy śpię i jem jest mi trochęlepiej. Węch mi się wyostrzył- do teraz nie wiedziałam, że świat jest taki śmierdzący. Śmierdzi wszystko: pieczywo, wędliny, proszki do prania, pies, dezodorant Grzecha. Nie śmierdzi chyba tylko papier, ale pewna nie jestem powącham to powiem. Piję jak smoczyca – 3 litry wody niegazowanej z sokiem pomarańczowym dziennie. A może więcej? Przy trzeciej butelce przestałam liczyć. Chce mi się spać…permanentnie. Zajefajnie jest. Marudzę tak, że sama siebie słuchać już nie mogę. Biedny Grzech. Ale kochany jest…robi mi kolacje o 23.00, miesza wodę z sokiem, wietrzy łazienkę po porannej toalecie, żebym nie czuła Giletta, nie pali przy mnie. Kochany troskliwy Miś.
Wczoraj wizyta u lekarza. Dawno siętak nie ubawiłam.
Lekarz: Ile dzieci Pani planuje?
Cleos: 2
L: W takim razie niech Pani zapamięta, żadnego szaleństwa, biegania, mycia okien. W życiu jeszcze 1000 razy umyje Pani okna, a ciąże planuje Pani dwie.
C: Dostanę to na piśmie?? Że mi myć okien nie wolno?
L: Oczywiście (i pisze na jakimś świstku: Okna-NIE, odpoczynek-TAK).

W ogóle facet z serialu komediowego wyjęty. Dał mi swoich 18 numerów telefonów: do domu, do gabinetu, do szpitala, do dyżurki, na komórki. Mam dzwonić o każdej porze dnia i nocy gdyby coś się działo.
L: Jest szansa, że Pani moja żona nie zabije po 2 telefonie w nocy:)))
C: Jest szansa, że w takim wypadku zostanie Pan wdowcem:)))

W niedzielę idę do szpitala na jakieś kosmiczne badania, co nawet nie potrafię wymówić jak się nazywają. Przeczytać tez nie mogę, bo tak nakryklał, że nic z tego nie wiem.
A Grzech jest szczęśliwy…Chyba nareszcie do Niego dotarło, że nie jestem TROCHĘ w ciąży, ale BARDZO w ciąży:)))
Cmoki jak smoki

4 komentarze:

  1. No popatrz popatrz jak mu sie udało zmajstrować :) kto by pomyślał:) ale niech sie tak jeszcze nie cieszy bo po badaniach moze sie okazac ze jakąś masówke strzelił hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. hihihi skąd ja to znam? http://conieco.blog.pl/archiwum/index.php?nid=1160186

    OdpowiedzUsuń
  3. A najlepsza zabawa jeszcze przed wami:)))))
    milego/niesmierdzacego/ dnia CleoSS:)

    OdpowiedzUsuń
  4. matka-swojego-dziecka-blog :P
    Trzymamy kciuki za ciebie!

    OdpowiedzUsuń