licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 8 czerwca 2007

Skafandra jest drugą...

…znaną mi osobą, po Calenduli, której w necie gwizdnięto dziecko. I tożsamość niejako. Wkurw mnie bierze i cisną się na usta słowa dosyć nieparlamentarne pod tytułem: po kiego chuja wafla jakiś skurwysyn niedowartościowany z pojebanym życiem w mordę jeża i wypaczonym brakiem mózgu robi coś takiego??? I można mu za to dowalić tylko prawami autorskimi!!! A to, że skafandrowa Weronika przerobiona została na pożal się Boże Marysię, calendulowa Ania na kogośtam, bo nie pamiętam to psikut??? Nosz kurwa mać!!! Ludzie są jednak centralnie przepraszam za wyrażenie – popierdoleni!!!

2 komentarze:

  1. Ktoś powinien wytoczyć im proces. Taki pokazowy. A media powinny nagłośnić. I gwarantuję, że o 90% zmniejszyłaby się liczba takich kradzieży…A szukając dobrej strony tego wszystkiego… dziewczynki muszą być śliczne :)
    Wiem, że to żadne pocieszenie, ale…

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe – teraz się śmieję ale wtedy myślałam że mnie krew zaleje :))))
    Proces byłby trudny bo „portale nie mają obowiązku archiwizacji materiału zamieszczanego na stronach, nie odpowiadająz a treść blogów a jak ci zalezy to sama se zabezpieczaj materiał dowodowy” – i szukaj wiatru w polu.

    OdpowiedzUsuń