licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 14 listopada 2009

Ach cóż za...

…dzień był się wykluł! Azaliż najpierw znaleźliśmy odpowiednią kabinę prysznicową. Koncepcja łazienki się lekko pierdyknęła, ale w sumie tylko krowa nie zmienia poglądów. Dla pewności, po konsultacjach z Dużym, pojechaliśmy do jeszcze jednego sklepu. Stanęlim przed ekspozycją, rozdziawilim gęby, po czym jaśnie oświecony Diaboł orzekł:
„O ja pierdolę, kogoś tu chyba boli!”
Bardzo mądrze orzekł dodam, gdyż rozdziawialiśmy się przed hazielszczotką. O dziwo (proszę pani znaczy się), szczotka niby była normalna, na srebrnej rączce z jakiejść stali, z normalnym włosiem, wsadzona w pomarańczowo dymioną szklankę przykręcaną wraz z obejmą do ściany. Wszystko gra, tylko po spojrzeniu na cenę oboję ryknęliśmy dzikim śmiechem oraz rozlicznymi komentarzami z gatunku „kogoś pogięło” i inne takie. 1459,90!!! Za SZCZOTKĘ!!! Dzięki Ci o Duży za skierowanie do tego sklepu – człowiekowi się od razu humor poprawia, jak widzi taki dowcip. No serio. W ramach natychmiastowych przemyśleń stwierdziłam, że nawet gdybym miała kasy jak lodu, po same uszy, to tyle kasy za hazielszczotkę – nigdy w życiu!

A propos „Nigdy w życiu” obejrzeliśmy wczoraj „Jeszcze raz”. I Diaboł mię poinformował, że ja też tak z Nim jeżdżę autem jak Stenka z Fryczem. Po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że jest to najprawdziwsza prawda. I tyle, no bo co ja mogę, że tak mam.

W głowie mi gra „Tyle słońca w całym mieście”, z głośników „Jesteś lekiem na całe zło”. Otworzyłam wszystkie okna, obydwa skrzydła drzwi balkonowych, wchłaniam słońce:)

6 komentarzy:

  1. JOOP! – hazielszczotka za półtora klocka tylko u nas, mydelniczka z płaskiego kawałka plexi i mikrouchwytu do ściany jedyne 599,99! Zabrakło mi tylko hasła reklamowego a la MediaMarkt: Joop! – nie dla biedaków ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w głowie Ci gra, ino z laptoka płytka z Niwów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie z laptoka tylko z radia gwoli ścisłości. I w głowie mi też, bo u mnie słonecznie jak przeważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To może http://www.luxlux.pl/artykul/12396/przybory_do_kominka_enoNie ogarniam tego, że zestaw do kominka jest droższy niż kominek http://www.luxlux.pl/artykul/13039/kominek_dekoracyjny_kamin_maxx

    OdpowiedzUsuń
  5. przybory kominkowe też dobre:) A w tym sklepie to jeszcze był kubek na szczoteczki do zębów i pasty za 526,90 PLN. Poszaleli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aph --> gabrielle16 listopada 2009 23:18

    No niestety, ten kominek, na który ja się napalam, nie jest tańszy od tych nota bene drogich żelastw. Bo sobie wydumałem, że skoro Cleos chce kominek, to musi być z szybą dwuścienną giętą (bez ramy między sciankami), a takie to po 2.5k netto średnio latają ;/

    OdpowiedzUsuń