licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 23 listopada 2009

Gramy rodzinnie w...

…zagadki. Każdy wymyśla sobie cośtam, opisuje to dosyć enigmatycznie a reszta sięmęczy i zgaduje. Wymyśliłam, opisałam, ak iedy w końcu po kwadransie podpowiedzi Smok zgadł, kazali mi to umieścić na blogu, bo to niemożliwe, żeby ktoś normalny odgadł. No to prosze bardzo… i tak wiadomo, że tu same świry przychodzą:)

- to jest wszędzie,
- każdy może tego dotknąć,
- może być baaaardzo wysoko, albo baaaaardzo nisko,
- może być w paski,
- może mieć różne kolory,
- jak jest nisko, to można przez to przejść,
- nie je i nie pije,
- oczu nie ma i kupy nie robi, ani siku, ani również nie wymiotuje (pytania Smoka:)),
- może być mokre albo suche,
- nie ma góry ani dołu,
- nie ma prawa ani lewa.

No, to kto wie?

5 komentarzy:

  1. Znając Ciebie to może byc WSZYSTKO…

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz, dwa, tryz normalna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A wyjaśnienie???Myślałam, że mgla, ale mgła nie jest w paski…

    OdpowiedzUsuń
  4. może „szczescie”, albo cos w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślałam o powietrzu, ale pasiasta tęcza jako argument to lekkie przegięcie:)

    OdpowiedzUsuń