licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 11 maja 2007

Dostałam korespodnecję...

…ze Starej. Otworzyłam kopertę i zamarłam…

Katowice, 10.05.2007 r.
Szanowna Pani Cleosia Cleosiowa
Pragniemy podziękować za okazane nam zaufanie i możliwość przedstawienia swojego warsztatu pisarskiego w formie artykułu prasowego na łamach dziennika Pierdu Pierdu w dodatku Strutututu.
Raczej nie zanosi się na to, by nasza współpraca była kontunuowana.
Informujemy, że artykuł Pani autorstwa znajduje się również w internetowym wydaniu, na stronie www.pierdupierdu.pl oraz na naszym portalu – www.srutututu.pl.
Prosimy o informowanie nas o ważnych dla Pani wydarzeniach (związanych ze Smokiem, Grzechem i budową hacjendy), nowych kolczykach, nowych ubraniach ze szperaczka czy uwagach na tematy kadrowo-płacowo-księgowe. Będziemy starać się wykorzystywać te informacje na przekór Media Do Chrzanu i wbrew woli ciała zarządzającego tą redakcją. Tego typu bieżące informacje propracownicze są dla nas bardzo cenne i nie wyobrażamy sobie zerwania tej współpracy oraz zaprzestania wszelkich porad telefonicznych udzielanych przez Panią.
Z wyrazami szacunku
Spaniel

Najpierw umarłam ze śmiechu:)))
Potem się lekko wzruszyłam…
bo otóż Spaniel działając, jak sądzę w porozumieniu z Zadziorem (lub nie, tego jeszcze nie udało mi się ustalić), na papierze firmowym Media Do Chrzanu wysmarowała ten dowód uznania i pamięci, opatrzyła stosownymi pieczęciami, a jeśli się jeszcze okaże, że wysłała na koszt Szefowej to umrę szczęśliwa:))) I tak sobie myślę, że dobrze, że tam trafiłam 23 stycznia zeszłego roku. Dobrze, że mój żywot bogatszy jest o kolejne Pozytywnie Zakręcone Nie Całkiem Normalne. Mam farta do ludzi.

DZIĘKUJĘ WAM DZIEWCZYNY:))) JESTEŚCIE KOCHANE:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz