licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 21 czerwca 2011

Rozmowy totalnie...

…niekontrolowane II.

Dentystka: Która z was była umówiona na 16tą?
Cleos i Jeszcze Jedna: yyyyyyy?
Dentystka: Która przyszła z bólem?
Cleos i Jeszcze Jedna: yyyyyyyeeee?
Dentystka: Cleośka siedzi na widoku, dawaj ją tu bo mam zły dzień.
Asystentka: E tam zły, ty jesteś złoty człowiek.
Dentystka: Bura suka jestem – trzeba, żeby w końcu kogoś zabolało.
Cleos: (z fotela) ????
Asystentka: Ty patrz ja myślałam, że laska ma 25 lat, jak tu weszła, patrzę w kartę, a tam rocznik 78.
Dentystka: Botoks czyni cuda.
Asystentka: Albo ma młodszego faceta i się musi trzymać.
Cleos: yyyyyhy
Asystentka: No ja mam 7 lat młodszego, a ty?
Cleos: yyyyyyyhhhy
Asystentka: Eeeee, to mało. Podać ci pędzelek.
Dentystka: Ręce jeszcze mam w Wietnamie mi nie urwało.
Asystentka: Jak był Wietnam to ty w pieluchach chodziłaś czy jakoś tak.
Dentystka: Dawaj ten pędzel bo nie lubię tych pieprzonych wacików.
Cleos: yyyyyyhyyyy
Dentystka: No już.
Cleos: bbleeeeh. Wam tu dają jakieś dopalacze od rana?
Dentystka: Jakie dopalacze?
Cleos: No ja nie wiem, może zielsko jakieś. Za te 25 to was będę kochała po grób, a ten prędko nie nastąpi.
Dentystka: Przychodzisz jeszcze?
Cleos: Po 18 lipca, bo wracam z urlopu wtedy dopiero.
Dentystka: A żeby ci cały czas padało. 19go?
Cleos: Dobra będę.
Asystentka: Pa
Dentystka: Ci pa.
Cleos: yyyhyyyyy

Zapomniałam zapytać o znak zodiaku:)

1 komentarz: