licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 7 listopada 2003

MENU na jutro:

1. sałatka parówkowo-ogórkowa
2. sałatka ryżowo-tuńczykowa
3. 100 bułeczek na gorąco
4. pasta serowa
5. pasta szynkowa
6. pasta twarożkowa
7. sernik
8. szarlotka
9. sery
10. wędlinki
11. pomidory z ogórkiem
12. wściekłe psy
13. Smirnoff
14. koniak
15. gin (może być z tonikiem)
16. wino czerwone słodkie
17. Jeżynowa Cleos (drink made by Me)
18. kista piwa
19. paluszki, chipsy, orzeszki inne chrupoły
20. kawa, herbata, soki, Cola, woda mineralna niegazowana, mleko, tonik.

Być może o czymś zapomniałam, ale to przez to zalatanie:))) zmykam pracować, potem saunować, potem zakupować, potem sprzątać, potem gotować, potem padnę na pysk:)))

18 komentarzy:

  1. A bedzie cos na gorąco?? : ))))

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja zaczynam od pozycji 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a czytać umiesz??? Bułeczki szt. 100 na gorąco z pastami:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że się miła impreza szykuje ;)
    Smacznego życzę, no i oczywiście miłego imprezowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to za okazja, hę?
    ja poproszę numery: 2 i 18 i przepis na 17 ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  6. urodziny moje:)))
    Jeżynowa Cleos:
    1. 30 ml soku z jeżyn (gęstego robionego z jeżyn zasypanych cukrem)
    2. 50 ml wódki Smirnoff
    3. 150 – 200 ml soku pomarańczowegodo szklanki najpierw sok z jeżyn, potem po łyżeczce sok pomarańczowy, na koniec po łyżeczce wódkę. Podawać niezmieszane w 3 kolorach:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty mnie zdołować potrafisz czasem. (Nie chodzi mi tu o tę akurat notkę.) Pozwól, że nie będę Cię już odwiedzał, szkoda zdrowia. Płakać nie będziesz. Do zobaczenia w piekle.

    OdpowiedzUsuń
  8. a coś niskokalorycznego ??
    ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. a to juszzzzz..? :))))))
    udanej imprezy życzę… :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. szyskieego najlepszeegoo…hep

    OdpowiedzUsuń
  11. Cleos hajtasz się? :/

    OdpowiedzUsuń
  12. no co ty, nie czytasz notek? zmiejsza się pogłowie białogłów do wzięcia…buhahahaha

    OdpowiedzUsuń
  13. urodziny miałam:))) Bo ja też scorpionica jestem, Lea, wiesz??? W przyszłym roku życzenia proszę grupowo słać 9-go listopada:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam wolałbym na ciepło BIGOS , zawsze miałem słabość do BIGOS-a :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Misia od Misiaków11 listopada 2003 16:35

    Aż mi zaburczało, ide do lodówki…
    na zdrówko Cleos, na zdrówko…:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mam chory żołądek i leżę w łóżeczku (jak się masz koteczku?)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze imprezujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń