licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 22 listopada 2003

Wygrana...

You have won an $1600 Travel Shopping Spree ™
Your confirmation number is 56432
Call within the next 4 minutes and you will also receive an added
bonus of a 4 Day/3 Night Bahamas Cruise Vacation!

Taki komunikat zobaczyłam, kiedy weszłam na jedną z często odwiedzanych stron. Kit czy prawda??? Jako 5000 gość dzisiejszego dnia wygrałam.
Zabrałam się za dzwonienie, po czym po usłyszeniu pierwszego sygnału przypomniało mi się, że nie mamy z Grzechem paszportów. Odłożyłam słuchawkę. Jeśli to nie był kit to przerąbałam wspaniałą wygraną, za co Grzecha zatłuke, bo to jemu szkoda kasy na wyrobienie nam nowych paszportów. Myślicie, że to faktycznie wygrałam, czy że to było naciągactwo jakieś???

6 komentarzy:

  1. ja już ci najboskiejsza na GG odpowiadałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe…bujda na 102

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wygrałaś wycieczkę jak ja samochód :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Na podobnej zasadzie mam juz dwa samochody i conajmniej 30 000 na koncie hmmm.. ;)

    OdpowiedzUsuń