licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 6 stycznia 2004

Jeszcze chwilka...

…i sama siebie do psychiatry wyślę, jak Babcię kocham, no. Za te moje humory i zmiany nastrojów już dawno na miejscu Grzecha wpakowałabym mi porcelankę 9mm między oczy. Przykład – proszę bardzo.
Wczpraj, godzina 21.30, gawra, układamy się do snu padając na pysk po nieprzespanej poprzedniej nocy
Cleos: Źle mi…tak mi jakoś beznadziejnie…bo ja się Tobie już nie podobam…(łzy w oczach) Szlag trafił dzikie namiętności…
Grzech: ???????
Cleos: Będę płakać…(jak mówi tak robi) Bo Ty widzisz we mnie już tylko Matkę Polkę a nie kobietę…co mam sobie zrobić z hormonami, co? (ryczy jak bawół)
Grzech: ????????
Mija 10 sekund
Cleos: No patrz jaka ja jestem nienormalna, no (śmiech)…przypadek kliniczny…(zwija się ze śmiechu)…nie słuchaj mnie bo bredzę…
Grzech: ????????????
Mija 20 sekund podczas których Cleos śmieje się jak ogłupiała
Cleos: (łzy w oczach) Bo ja się czuję paskudna i okropna…(płacz) a Ty mnie już nie uwodzisz…(szloch)i najłatwiej jest sobie wytłumaczyć, że mi ciągle niedobrze(spazmatyczny szloch) Jeeeeezu jaka ja jestem walnięta (śmiech) Bo Ty jesteś kochany, że mi gotujesz i robisz herbatki i troszczysz się o mnie (śmiech)…ale ja bym chciała… (płacz)…rozumiesz???
Grzech: Rozumiem.

A ja nie rozumiem, jakim cudem On mnie zrozumiał…Tiaaa…

11 komentarzy:

  1. To że nie zaprzeczył na temat twojej anormalności jest mocno podejrzane … :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no normalne objawy baby w ciazy:o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Smok rozumie co to ból menstruacyjny, to nie dziwi mnie, że Grzech jest w ciąży :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja znam takie zachowania? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nooo… ja tez jestem ciekawa ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  6. brawa dla Grzecha i pozdrowienia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie obwiniaj sie kuzynka – to naturalny objaw w tym wieku :-))))))))Przejdzie Ci po trzydziestce.
    Bedzie wtedy mowila „kto by tam kochal taka babcie”.
    A wszystki mlokosy na to: JA! JA! JA!To tez normalna kolej rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. —>Iwa
    wiem wiem jesteśmy doskonali:)))—>JohnnyB vel Piernik stary
    chciałam Ci przypomnieć, że po 25 latach znajomości ze mła powinieneś wiedzieć, że ja się poczuję jak babcia chyba dopiero w chwili zgonu czyli w okolicach 90-tki:p czego mi oczywiście z całego serca życzysz – znaczy długiego życia:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cleos ależ ty pewniak przecam to ja w wieku 23 lat wyglądam na 17:):):):)i na mnie mówią smarkata więc kto się kiedy tą babcią poczuje??:):0aaaa co do nastrojów to według mnie to ty się normalnie zachowujesz już tak od dwudziestu….hmmm no wiadomo ilu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. bo cię kocha głupia ty. No nie becz już…

    OdpowiedzUsuń