licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 21 stycznia 2004

Misiątko ma...

…:
- 6,6 cm
- dwie łapki górne
- dwie łapki dolne
- wielką zamkniętą czachę
- kręgosłup od szyi do pupy
- podzielone ładnie serducho
- oczodoły wielkie jak kosmita
- żołądek malutki

Siedzi po turecku prawie i się nudzi. A łapki górne trzyma tak, jakby chciało kogoś objąć. Śmiesznie. Ubawiłam się jak zawsze z moim lekarzem. A Grzech stał i gapił się w monitor oniemiały. Skomentował tylko tak, że dobrze, że z profilu nie widać jeszcze wielkiego nosa dziedzicznego w rodzinie Grzecha, więc jest szansa, że Misiątko nos będzie miało po mnie.
Chwała bogom…:)))

35 komentarzy:

  1. ale ona czy on? oto jest pytanie..

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie blondynka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oby szybko ‘poszło’i zdrowe było:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ;o)))
    pozdrawiam WAS

    OdpowiedzUsuń
  5. nos to dziwna sprawa…..ja urodzu=ilam sie zmalenkim,zgrabnym noseczkiem ,a teraz mam dlugi i spiczasty:):):)hehehe.i zauwazam,ze nos rosnie przez cale zycie:)buziak:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dziewczynka to niech bedzie ruda naturalna prostowlosa a nos i tak bedzie miec:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nos rośnie jak człowiek kłamie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. mrooffka--->faraonek22 stycznia 2004 13:55

    a czy ja mowie,ze nie jestem pinokio???wydluza sie tez od zapachow,tzn korzystania z nich:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. mrooffka--->faraonek22 stycznia 2004 13:56

    a od czego rosna cycki???????????????????:)

    OdpowiedzUsuń
  10. od ciąży…niestety:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. cycki rosną od prawa do lewa

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo!to juz wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. łojej to super ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ahahahaha :-))))))
    czy nos Twój… czy Grzecha… i tak będzie śliczne… ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. ahahahaha :-))))))a czy nos Twój… czy Grzecha… i tak będzie śliczne… ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. włoski cleos,nosek cleos,móżdżek Grzecha,nóżki Cleos,cierpliwość Grzecha…..oby tak było bo jak na odwrót to katastrofa:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. no teraz moja Droga to mnie obraziłaś…taka durna jestem??? jedne studia skończyłam, robię drugie, 3 języki – możesz mi powiedzieć jak to zrobiłam BEZ MÓZGU???

    OdpowiedzUsuń
  18. no tak, cale zycie w klamstwie…teraz juz wiem czemu tak wygladam jak wygladam :o(

    OdpowiedzUsuń
  19. czy ja mówię że go nie masz???:)każdy ma:)tylko że jakby poszło w ślady Grzesia byłoby fajniej no nie???????!!!!:)ty taka obrażalska nie bądż…ja na „smarkule „też nie reaguje że moje misiątko ma juz nieco ponad 100 cm:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. johnny…braciszku mamy wyjątkowe nosy!!!szlachetne :)i nawet herb mamy:)w ogóle jesteśmy piękni…mafie śląską się po nosach poznaje:)nie wiedziałeś??a brzuszki to w końcu ostatnio modne w naszej rodzinie:)chwała Bogu że jestem mądzrejsza:)i mam to za sobą:):):P

    OdpowiedzUsuń
  21. Młoda napewno miała na myśli to że jeden „mózgowiec” w jednej rodzinie wystarczy … :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze tu młoda …to smarkula:)taaaakie stare się odezwały no no no….ja rozumiem że wam przykro że mimo różnicy dwóch czy trzech lat ja wyglądam młodziej na 10:)ale w końcu ja isę nie zwracam…”stare dupy”…albo „pomarszczone”…NO NIE????!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdrość zżeram mnie :/
    Naokoło mam teraz już 8 ciężarnych.
    Ale ciebie kocham Cleos. I twojego Klona płci żeńskiej też! :’)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej i nareszcie jakaś kłótnia! Poczekaj wyciągam kurwiki! I to wszystko przez twoją fasolę Cleos :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty Młoda – z tym młodym wyglądem to sobie nie pochlebiaj, wcale nie jest tak jak ci się wydaje :))))…najlepiej to sobie wmówić …:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. a to poniżej to byłam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To jak wyglądasz :) ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam duzy, szlachecki nos :P

    OdpowiedzUsuń
  29. tropical-islands24 stycznia 2004 18:47

    Misiątko z pewnością będzie cudne i słoneczne.. w końcu w 1/4 greckie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wiedziałam, że się w końcu doczekam wyznań od Ciebie:))) I mam nadzieję, że te kurwiki to w mojej obronie wyciągasz???:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Prawie 7 cm? Kawał babki, albo chłopa! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. calendula no świadczy o moim wyglądzie młodym np.to że nasłali na nas Sąd pracy bo ktoś zgłosił że zatrudniają nieletnią(czyt.mnie:))no i musieli to sprawdzić:)mój dowód papiery , w ogóle to chcieli metryke urodzenia więc im powiedziałam że jak sobie wyciągną to będą mieli bo ja na bzdety nie mam czasu(to były baby)a jak są zazdrosne to mamy kremy z vichy dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  33. johnny nie tylko nos masz już duży:)

    OdpowiedzUsuń
  34. oczywiście Cleos. Przepraszam Klona za przeklinanie :P

    OdpowiedzUsuń