licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 26 stycznia 2004

Sposób...

…na trującego wiecznie chopa jest taki… (komu się przyda ten wie, że o Nią chodzi)
Trujący Chop: Cleos??? Kochasz mnie??? (pytanie słyszane 90174825628347 razy dziennie i jeszcze + 3)
Cleos: (słodko i spokojnie) Ależ oczywiście, że Cię kocham i spędzę z Tobą resztę życia, i pragnę i pożądam i rozłożę nogi kiedy tylko zechcesz, tylko nie truj już i nie smęć 150 tys. razy tego samego pytania, bo mi się żyć odechciewa i nie skorzystasz kochanie ani z tej miłości, ani z tych nóg rozłożonych jak zdechnę od tego słodzenia…

Żaluzju panial…Od wczoraj nie zapytał ani razu:)))
VICTORY:)))))))

13 komentarzy:

  1. :))) niezły sposób : ) chyba zastosuje : )))

    OdpowiedzUsuń
  2. WIEEEEEEEEDZIAŁAM:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ;o)))
    miłego dnia najboskiejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie kochasz????? :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. —>Golden
    Tobie też NajSłoneczniejsza Goldenko:)))—>Faraon
    nie, ale lubię. I nie powiem Ci jak bardzo i czy masz ładny tyłek i czy ładniejszy niż ktośtam i czy możesz się podobać i w ogóle. Lubię i tyle:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja Ciebie teżżżżżżżżżż…

    OdpowiedzUsuń
  7. a u mnie jest psiakrew na abarot :/

    OdpowiedzUsuń
  8. No comment = na mnie to nie dziala :P

    OdpowiedzUsuń
  9. sprobuj mu kiedys powiedziec, ze nie ;) a potem ucaluj mocno.. tak w ramach bezpieczenstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kuuurde na to nie wpadłam:)ja chyba za mało doświadczona jednak jestem:):):)wypróbuje a potem powiem jak działa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciumusie anielskie na dwa skrzydelka;) (o Anioleczku mowie;)) pozdrawiam cudownie!!

    OdpowiedzUsuń