licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 29 stycznia 2004

Program bankowy...

…nie działa – awaria w banku…
Program Płatnik nie działa – zdechła nowa wersja…
Program księgowy się wiesza – informatyk do odstrzału…
Księgować kosztów nie mogę, bo nie wiadomo jak rozliczać delegacje sędziowskie – jaki podatek, czy z kosztem uzysku, czy może do ZUS zgłaszać – zmieniły się przepisy.

Siedzę i nic nie robię, poza dostawaniem wścieku macicy. Uczyć sie nie mogę, bo non stop ktoś tu łazi…
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Do domku chcę, do łóżeczka, z notatkami, herbatką i popcornem…
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RATUNKUUUUU!!!!

11 komentarzy:

  1. No to jak to tak. brzuch na spacer wyprowadzać, bo się urodzi nudziarz wysiadujący w domu, jak nie przymierzając ja.
    jęsli ludzie chodzą to zamknąć się w łazience. gdy miałem 7 lat skutkowało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się wyprowadzam z brzuchem i z psem…nawet dosyć regularnie, a łazienkę mam w pracy taką, że mieszczę się w niej tylko w pozycji embrionalnej – do nauki prawa prasowego się nie nadaje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmmmmmmmmmmm dziwne z tym blogiem…mnie zatrudnic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za kura mać wpisywanie się moim nickiem???w łeb chcesz???

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie daj sie Cleos marnym klonom – podrobkom !!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to nie klon podróbka tylko mój wirtualny Brat Pajac – wsparcie blogowo-html’owe i nie tylko. eXXXio przedstaw się ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dzis jest nowy dzien i na pewno jestes w lepszym humorku:)))Miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. no teraz to mam okienko na ksywe ale cleos wtedy mialem „cleosanthia” i nie moglem zmienic…pewnie dlatego ze grzebalem w blogu tu:) najmocniej cie przepraszam wielka starsza wszystkowiedzaca siostrzyczko kochana:) mam na imie eXXXtreme, milo cie poznac Johnny Bravo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie rowniez milo :P
    Ale kol mi Johnny Boy – lubie sie odmladzac a poza tym Bravo traktowal kobiety o niebo gorzej niz ja;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaja jak berety – Rodzina z reala poznaje się z Rodzinką z netu – no skonam…spotkacie się na chrzcie Misiątka…:))) eXXX Mamusia Cię chyba puści tym razem?:P

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem niepelnoletni przeciez:) a tak w ogole to wrrrrrrr…

    OdpowiedzUsuń