licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 23 lutego 2006

Euphorbia Trigona...

…puściła się jak głupia. W środku zimy, w trzech miejcach. Oszalała czy co??? Wiosny jej się chce pewnie a tu ni chu-chu.

Dla Offieczki naszej kochanej życzenia dzisiaj wyszystkiego słonecznego, żeby wieża stała się miejscem wybawienia przez Księciunia i żeby wszystko było po offczemu. I żeby Jej wiadomo kto, zdychał wiadomo gdzie, wiadomo z czym. STOOOO LAAAAAT STOOOOO LAAAAAT, w zdrowiu w szczęściu w celibacie niechaj żyje nam… ekhe… w pomyślności miało być oczywista:)))

Babska impreza się organizuje. Grzech zapowiedział, że o 20.10 ogląda swój serial – bez względu na wszystko. Już to widzę… Tu tarot, tu sałatka, tu ploty, tu dyskusje o tym, jak to strasznie z facetami i bez nich, a pośród tego wszystkiego Grzech z pilotem. Niech sobie chłopina żyje marzeniami i ułudą…

3 komentarze:

  1. maupo jedno, na swoim blogu składasz mi życzenia zamiast na MOIM? Skandal. Ale dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też: STO LAT STO LAT!
    A co za serial Grzech będzie oglądał?

    OdpowiedzUsuń
  3. —>Offca
    ja Ci WSZĘDZIE składałam, cały dzień o Tobie myślałam, więc nie nerwuj sja:)))—>Gabrielle
    pojęcia nie mam i nie będę miała, bo NIE będzie oglądał:)))

    OdpowiedzUsuń