licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 27 października 2003

CLEOS SISTER REALITY SHOW ZAPRASZA!!!!

…i moje zdanie najwyraźniej nie ma znaczenia i nikt mnie o nie nie zapytał i zaraz mnie krew nagła jasna dziewicza zaleje i tak to się skończy. Noż kura mać, no!!! Jak kura mać małpka w cyrku!!! Jak w ZOO w klatce!!! kto chce sobie obejrzeć??? Cleos myjąca okna, Cleos z gołym tyłkiem, Cleos przed drzwiami mieszkania, Cleos dłubiąca w nosie. Cleos wkurzona na maxa!!!!Krew się dzisiaj poleje oj poleje…mam spotkanie z przyszłą Teściową to nawet wiem czyja krew. A może coś się zmieni…bo chyba nie będą mi rozpierdzielać połowy mieszkania…a może będą.
Cleos w sikalni, Cleos w piżamie, Cleos opatrująca psa i Cleos klnąca na zdychające kwiatki. Ktoś reflektuje???

12 komentarzy:

  1. ja też, ale o co chodzi? Ktoś twojhe foty powysyłał? Czy reality Mother-future-in-low nakręciła?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj Cleos. My to opiszem, mamy praktykie, ty będziesz sławna i tesciowa bedzie zapisywac sie w kolejce coby móc na cie spojrzeć. Zdjecia na okładce Gali, wizyty w zakładach pracy, propozycje reklamowania nowej skrobaczki do pięt w Telezakupach… pomysl tylko, jakie przed toba perspektywy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że nwet w Amsterdamie za mną tęsknisz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cleos z golym tylkiem…nie jest tak ciekawie jako braciszek wam to mowie:)

    OdpowiedzUsuń