licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 7 października 2003

Sprawozdanie...

…miałam zrobić na 10.00. NO i zrobiłam jak widać duuużo wcześniej. Bezradny (kierownik mój znaczy) zlecił to zrobiłam. Nie wiedziałam ile mam tego wydrukować…
…więc…

Mała (9:08)
w ilu egzemplarzach chce Pan to sprawozdanie
Bezradny (9:08)
w dwuch i na dysk
Mała (9:09)
jasne

…nie mam więcej pytań… facet studiuje pedagogikę!!!Nawet mi się nie chciało go poprawiać…Wsadziłam tylko opis na gg „Raz facetów dwóch wzięło cepy w ruch…” bez związku i ładu, ale może uświadomi mu to jego koszmarne błędy ortograficzne…No po prostu ręce opadają. Ale już niedługo, niedługo. HIEHEHIEHIEHIEHIE:)))

9 komentarzy:

  1. a to powszechnie wiadomo, że na pedagogikę idą ci, którzy gdzie indziej się nie dostali

    OdpowiedzUsuń
  2. No ji co Cję tak simjeszy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no chociaż raz się ze mną zgadzasz, że to debil jest koncertowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. A dlaczego niedługo ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tym samym wyczerpałem chyba limit na następne pół roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty to masz wesolo:)))
    hehehe

    OdpowiedzUsuń
  7. niedługo będę się z nim męczyła:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. sa błedy ktore kójom w oczy

    OdpowiedzUsuń