licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 4 października 2003

PYTANIE DO WSZYSTKICH SŁONECZNIC...

…posłałam Wam na gg bo mi outlook zdechł i nie chce zmartwychwstać.
Ale ponowię je tutaj…
Piszę artykuł o blogach kobiecych i chcę w nim umieścić Was: Banalna, CallToll, Szczebrzeszyn, Kontrowersyjna, Mozaika, Whoever, Lea, Erytrea, Conieco, Odchudzam się, Golden.
Odpowiedzi na wszelskie pytania udzielam na gg 1325941 lub emilkowo cleosanthia@wp.pl .
Właśnie na gg Banalna już się zgodziła.
Czy mogę o Was napisać?? Zadać Wam parę pytań?? Bez imion i miast jeśli chcecie, no chyba, że któraś z Was w nadziei na sławę się zgodzi:)))
Czekam na odpowiedzi i baaardzo was proszę o pomoc.
pozostając ze słonecznym pozdrowieniem
CLEOS

6 komentarzy:

  1. posłałam na gadulcu odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mailik doszedł – wkrótce odpowiem ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też odpowiadam, ale wiesz jak to jest niedziela, dzieci, obiad, gości… ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wysłałam emalię :)
    i zgadzam się na wszystko :P
    {NO, PRAWIE}
    pozdrawiam gorrrąco
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. tez odpisałam:
    w skrócie – nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, dzien dobry. Sie zgadzam. Na mail prosze detale.:)

    OdpowiedzUsuń