licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 5 sierpnia 2011

W temacie...

…pierwszym: okazuje się, że słane latami życzenia długiego i nieszczęśliwego życia mają moc sprawczą. ByłyNiedoszłyDamskiKickboxer stracił prawo jazdy za pijaństwo 10 lat temu, za moje krzywdy w końcu go posadzili chociaż miał iść tylko na izbę, pije, nie ma kobiety, bo kolejne dwie uciekły, obie z dziećmi podobno, nie ma pracy, nie ma własnego mieszkania, nie ma nic. Błehehehe. Będę słać dalej, może jakoś się trwale uszkodzi, albo coś w ten deseń.

W temacie drugim: widocznie istnieje jakaś sprawiedliwość dziejowa biorąc pod uwagę dzisiejsze newsy na pasku TVN. Ja chętnie udostępnię opatrzności czy innej bogini Kali listę osobników do skasowania – ze świata polityki i szklanego ekranu. I dorzucę ze dwa z prywatnej listy Terminator mode on.

1 komentarz:

  1. Sprawiedliwość jest! Moi wrogowie też odpływają prędzej czy później w niebyt lub nieszczęście – bez mojego udziału:) Osobiście nikomu nigdy śmierci nie życzyłam i nie życzę. Co do paska, to tak jakoś w szoku jestem i niedosycie: że to niby już po kabarecie?

    OdpowiedzUsuń