licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 9 lutego 2004

18 marca...

…mój Tato idzie na operację. Wobec tego faktu wszystkie doły, problemy, kłopoty maleją i stają się nieistotne. Jeśli nie da się zoperować: będzie żył długo i szczęśliwie, będzie żył sparaliżowany, nie będzie żył (do wyboru). Jeśli jednak pójdzie na tę operację: będzie żył długo i szczęśliwie, będzie żył sparaliżowany, nie będzie żył (do wyboru). Operacja jest poważna. Nie da się jej zrobić metodą nieinwazyjną, a chociaż od ostatniej minęło kilkanaście lat i postęp techniczny jest spory, profesor powiedział, że ryzyko i tak jest duże. W końcu to rdzeń kręgowy.
Gdybym wierzyła w Boga – modliłabym się dzień i noc. Ale ponieważ nie wierzę mogę tylko skupiać cała pozytywną energię i wysyłać ją do rąk profesora z intencją, żeby mu dłoń nie zadrżała… Może to pomoże, chociaż mnie nie uspokaja…

14 komentarzy:

  1. Będzie dobrze. Musi być.

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba wierzyc..jesli nie w Boga, to w czlowieka chociaz..
    i nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skupiam i moją i oddaję Tobie…ty nią tam pokieruj stosownie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz raz taka sytuacja miala miejsce i wszystko potoczylo sie dzieki Bogu dobrze.
    I tak tez bedzie tym razem…

    OdpowiedzUsuń
  6. …tym razem guz jest większy i groźniejszy…ale pewnie masz rację…

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkosc nie ma znaczenia, wiara gory przenosi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cleos.bedzie dobrze.musi byc…….dobre anioly nad wami czuwaja………naprawde:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój mąż jest po operacji – ma usunięty dysk, który był przesunięty w stronę rdzenia kręgowego – groził mu paraliż – trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie że będzie dobrze!!!!!skoro mój wujek zwyciężył z cleos to i z tym w życiu zwycięży!!!!!!!głowa do góry:)

    OdpowiedzUsuń
  11. „zwyciężył z Cleos”??? nie walczyłam z Nim nigdy…no moze raz…

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty nie wierzysz w Niego ale On wierzy w Ciebie…

    OdpowiedzUsuń
  13. ON juz tez wymiekl :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki;))) w zasadzie po nic mi ta Jego wiara:)))

    OdpowiedzUsuń