licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 10 lutego 2004

Exam...

…zdałam. Na 30 osób, zdało 16 i w tym ja. Nie znam oceny, ale nie jest to aż tak istotne, bo pytania było kosmiczne i ciężko było trafić w to „co poeta miał na mysli układając pytania”. Udało się:)))
Kuruję się…trochę sprzątam, trochę naprawiam meble, ściany, trochę piszę i projektuję, trochę wadzę się z Grzechem. Standard.
Moi Rodzice byli wczoraj u Dziadka. Masakra. Mały John zrobił awanturę obsłudze i pielęgniarkom, ale chyba na niewiele się to zdało. Muszę tam następnym razem z nimi posłać Grzecha na postrach. Biedny Dziadek…ech szkoda słów czasem na ludzką obojętność i brak serca.
Aniłek na ścianę gotowy (dzięki Mrooffka za poddanie pomysłu – słoneczne cmok cmok), podobnie księżyc i gwiazdy na sufit, miś na drugą ścianę i inne zwierzątka. Małe Misiątko będzie od małego graficiarzem:)))
Idę zjeść rosołku…chodził za mną od tygodnia i w końcu przylazł w postaci Małego Johna ze składnikami i zamiłowaniem do rozpieszczania mnie. Kochana Mamusia:)))

8 komentarzy:

  1. Cleos.naprawe wykorzystalas moj pomysl???????:)naprawde????????/:):):)hm…jestem.dumna i wzruszona.ale powaznie to zabrzmialo;)ale.ciesze sie niezmiemsko……..buziak ogromny dla ciebie.polecam sie na przyszlosc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no brawo ze zdalas:) u mnie bylo 11 zdanych i 9 pal:) ja skromnie na 4:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje kochana -GRATULUJE:)
    i smaczengo rosołku:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje ;-))) (przecież to było wiadomo od początku, że zdasze :-))) Pozdrowienia dla Twojej Mamuśki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja PIE….LE !!!!
    CLEOS !!!
    Ja dopiero teraz zalapalem kto to k….a jest MALY JOHN!!!NO WIESZ !!! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. no jak kto??? Mamusia moja, krew z krwi, ciele z ciała:))) Zresztą Ona bardzo lubi tę ksywkę:)))

    OdpowiedzUsuń