licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 9 kwietnia 2003

EPIDEMIA

O kim wiem, że gra w lusterka?
1. Grzech
2. McRudy
3. Whoever (oczywiście)
4. Faraon
5. Mąż
6. Żona Nr 3
7. c.k. dezerter
8. Red Bull
9. Główna Księgowa firmy
10. Gina
11. połowa mojej Firmy
12. połowa firmy Męża
13. wszyscy blogowi znajomi Whoever
14. MJ

No jednym słowem epidemia panuje. Cała Polska lusterkuje. Whoever jesteś lepsza niż ebola:))) Ty i lusterka. Ja sama tkwię na poziomach 28 29 32 33. Nieżle. Przy małej (a czasem rozpaczliwej) pomocy Whoever bryluję wśród moich znajomych błyskotliwością i spostrzegawczością. NO i patrzcie jaka jestem zdolna bestia, no!!!

15 komentarzy:

  1. Offca prowincjonalna9 kwietnia 2003 08:47

    ale o co chodzi???? czyli co to som, onem te..lusterka?

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.silverspaceship.com/chromatron/na tą stronkę sobie wejdż ściągnij wersję 1.11 (albo 1.14) wsio ryba i graj… witamy w świecie epidemii:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz to już wychodzimy, ale wieczorkiem nie ma co, ściągamy, jak epidemia to epidemia!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeezz…Cleos at work!:))nius co 3-5 minut…nadrabiasz zaległości z dużym rozmachem :D
    welcome back!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. bo to się trzeba Ojczulku nauczyć pisać dzięsięcioma palcyma a nie stukać dwoma, albo jednym jeszcze gorzej (jak moja Gł. Księgowa-łomatko)…się potem tak śmiga:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie da rady – 3 palce zajęte papierochem, w drugiej łapie szklanka z kawą…dwa paluszki do pracy zostają. No chyba żeby nogami?:))

    OdpowiedzUsuń
  7. CMOK KOCHANA CLEOSIU.DAWNO MNIE NIE BYLO ALE I DZIONKI SIE KUNA KRUTKIE ZROBILY PRZED SZPITALEM.JESZCZE TO I TAMTO ,NO BO JAK NIE BEDE MOGLA CHODZIC TO KTO TO ZROBI LEPIEJ ODEMNIE? :))))))SPOKOJNYCH DNI.

    OdpowiedzUsuń
  8. B@siurku Słoneczny wracaj z naprawioną girką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 15. Offca (ktora utknęla, kurna, na 7 poziomie)

    OdpowiedzUsuń
  10. walcz kobito, nie bądź cianias:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tropical Islands10 kwietnia 2003 09:42

    też sobie oczywiście ściągnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dotarłam do 11 i odpadłam, czuje ze depresja nadchodzi…szykuj pieniądze na odszkodowanie za udostępnianie mi treści psychicznie szkodliwych!

    OdpowiedzUsuń
  13. litości Słońce już i tak mam długów więcej niż włosów na głowie. A włosów mam ogrom – Faraon poświadczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poświadczam, włosów jak mrówków !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam nie wiem … za mnie to asystentka przechodzi … poziom po poziomie … ma dziewczyna 3 fakultety w koncu … przy okazji pozdrawiam wszystkich zainfekowanych … wyjdzcie lepiej na spacer ludziki … w glowach wam sie rozjasni … wrocicie … wykasujecie ten programik … i zycie bedzie jak dawniej … mile … latwe … i przyjemne …

    OdpowiedzUsuń