licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 15 kwietnia 2003

SPROSTOWANIE

dla wszystkich zainteresowanych moja prawdziwą osobowością…
Na imię mi Herta, lat 42, miodowe włosy i piwne oczy, wzrost 175, wymiary lepiej nie mówić, ale niech będzie: 97 90 98, klocek taki, mieszkam w Bytomiu ale nie zajmuję się tym, czym się zajmuję tylko sprzedaję w sklepie bambetle dla dzieci, Grzech ma na imię Igor, Traktor jest jamnikiem i ma na imię Snopowiązałka, mój Tato jest Beduinem, a Mama Koreanką, studia skończyłam teologiczne, uwielbiam sado-maso i generalnie jestem sfrustrowana…

i w nosie mam wszystkich i wszystko co sobie myślicie. W ucho mnie pocałujcie delikatnie mówiąc. Uprzedzając komentarze w stylu „KLIK i WRRRR”, że nieby chodziło o sprowokowanie mnie: ja to ja i odpowiadam zainteresowanym, że nie Cyganie Słońcem kręcili tylko Kopernik Ziemią, że gram w lusterka i na gitarze i Igorowi na nerwach czasem, że pozowałam tylko do zdjęć w katalogach bielizny nie w naszym kraju (czyli Chinach) Bogom dzięki i że świetnie się bawię polemizując z nieświadomymi mego bytu Słoneczkami.

Pozdarawiam wszystkich HERTA

8 komentarzy:

  1. A jak Hercie na drugie? Ewa? Aga? A może Maria?

    OdpowiedzUsuń
  2. …a ja już się nieswojo czułem ze świadomością że mimo iż jestem czarnym Żydem, homoseksualistą, członkiem loży masońskiej to wciąż silne są we mnie ciągoty komunistyczno – feudalne poparte zdrowym nazistowskim nacjonalizmem…:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Eugenia:)))—>Whoever
    odkręć się do stanu poprzedniego:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciiiiii…miałas nikomu przeciez nie mówić >;-/ a ja to tak długo trzymałam w tajemnicy…Tylko jedno kłamstwo jest – pies nie jest jamnikiem!!Jeszcze rasy rozróżniam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja nic nie mowie ze kiedys bylem kobieta…

    OdpowiedzUsuń
  6. w calej swei skromnosci
    nie powiem juz nic
    brak slow
    madry zawsze milczy
    powodzenia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zatem brzdakasz na gitarce … dobrze wiedziec … mam nadzieje, ze repertuar nie oazopodobny … rgrds
    c.k.

    OdpowiedzUsuń