licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 29 kwietnia 2003

Wróciła...

…Macica moja… znaczy Matka Polka…znaczy Mały John zawitał na ziemi ojczystej. Trzy godziny opóźnienia miał autobyś, Tato wystał się na dworcu jak dziki patyczak…boroczek. No ale wróciła.
Po szkoleniu Traktora pojechaliśmy z Grzechem do Jego FuturoTeściów. A tam jak grom z niebiesiech spadły na mnie przykazania:
1. Nie ćwicz tyle na siłowni, kobiecie taka budowa niepotrzebna.
2. Nie chudnij tyle bo dostaniesz anoreksji albo innej cholery.
3. Nie chodź w rozpuszczonych włosach bo ci do oczu lecą i przeszkadzają patrzeć.
4. Nie musztruj tak tego biednego psa.
5. Nie pij tyle kawy bo to niezdrowe.

… i tak dalej i w kółko… Odzwyczaiłam się. Trzy miesiące Jej nie było i tak mi jakoś było dorośle, a teraz przyjechała i ja w pierwszej godzinie tego powrotu poczułam się, jakbym miała 10 góra 15 lat. Taka malunia Mamy Pitunia, jak to Siwulec mój zwykł mówić. Bosh. Pozbieraliśmy więc szybciutko prezenty przywiezione z zagramanicy w tym boskie serki „Philadelphia” z paluszkami nie-do-dostania w tym zapyziałym kraju i wymawiając się maminym zmęczeniem podróżą umknęliśmy do domq. Ulga. Muszę się na nowo przyzwyczajać do tego, że ktoś mi kazania prawi. Męczące to jest jak byk, tym bardziej dwa razy do roku. Ale cóż, będę grzeczną córunią mamuni to może coś jeszcze dostanę:) Materialistka podła ja!!!

4 komentarze:

  1. Misia od Misiaków29 kwietnia 2003 20:05

    Do wymienionych utyskiwań dochodzą jeszcze:
    no weź więcej wędlinki, tak mizernie wyglądasz…
    załóż łapcie…
    w ogóle ty się za lekko ubierasz, nic dziwnego, że tak ciągle chorujesz, a sok z cytryny pijesz? Na pewno nie, a tam tyle witaminy ce….
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo mama ma zawsze racje, pamiętaj!! Zgadza się wszystko….Oj biedny traktorekkkk…….

    OdpowiedzUsuń
  3. —>Misia od Misiaków
    i jeszcze nie chodź boso, bo kto ci będzie skarpetki prał (Grzech na tarze pierze codziennie)—>Faraon
    nie taki on biedny a szkolony musi być i kropka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co zlego w rozpuszczonych wlosach co? najlepiej rudych?!:)))

    OdpowiedzUsuń