licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 16 kwietnia 2003

RACHUNEK ZYSKÓW I STRAT

W okresie od 07.2002 r. do 16.04.2003 r. zanotowano następujące straty:
- klapek plażowy szt. 1,
- oparcie fotela szt. 3,
- oparcie kanapy szt. 2,
- noga fotela szt. 1,
- fikus benjamin szt. 1/2,
- wykładzina ok. 1 m kw.,
- listwy przypodłogowe ok. 3 m,
- ściana gipsowa,
- podłoga betonowa,
- zakończenia do listew przypodłogowych szt. ok. 5,
- tapeta (zielona, kremowa, czerwona),
- blat stołu z płyty paździerzowej szt. 1,
- figurka totemu indiańskiego szt. 1,
- pudełka na kaset video szt. 2,
- długopisy szt. 2,
- kabel telefoniczny,
- smycz pleciona szt. 1

W w/w okresie zysków nie zanotowano.

15 komentarzy:

  1. i jak się żyje bez ściany, podłogi o blacie nie wspomniając?

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak się żyje bez ściany, podłogi o blacie nie wspomniając?

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, ja mam dzisiaj czkawke

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE ŻYJEMY… ZROBIŁAM DRUGI FAKULTET Z RENOWACJI MEBLI I REMONTÓW PRAWIE-GENERALNYCH:))

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł, czy mogę u ciebie terminowac? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Misia od Misiaków17 kwietnia 2003 18:15

    Jak się traci podłogę betonową? Tak mnie jakoś zaciekawiło. A co do strat inszych to mnie zginął mój ulubiony zakreślacz wściekleżółty, ktoś widział może?;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja widziałem… jak dwóch cyganów niosło…

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dwóch cyganów tylko żyd na kiju niósł. No. Podłoge też pewnie zabrał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żyd na kiju to może przed wojną niósł. Teraz na żydów z kijami jest deficyt i chcąc nie chcąc noszą cygani, parami.

    OdpowiedzUsuń
  10. pies wykopał dziurę, wygryzł, wytargał nie wiem bo nie było nas w domu. Do sąsiadów się przebił prawie. W ogóle wszelkie straty spowodowane są przez traktora:(

    OdpowiedzUsuń
  11. A Ciebie Cleosiu na gg to już nie ma czy się tylko nie udostępniasz?A może podłogi szukasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Misia od Misiaków18 kwietnia 2003 22:23

    żyd na kiju to samo Misiak mówi, offco jesteś wielka!:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. jako zysk nie zanotowano mnie…nie zanotowano rowniez uniwersalnego odkurzacza traktora…nie wspomniano o rozwijajacym sie romansie poltorarocznym juz z grzechem…no i lusterek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. najwidoczniej nie łapiesz. Rachunek zysków i strat dotyczył wyłącznie Traktora. I nadal zysków nie odnotowano:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zrob wiec zyski ogolne:)…czy moze byly?

    OdpowiedzUsuń