licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 27 marca 2004

Właśnie...

…skończyłam myć okna. I co z tego, że śnieg pada??? Trzeba było umyć to umyłam. Posprzątałam łazienkę, wytarłam kurze, przymocowałam listwy, rozsadziłam diffenbachię. Jeszcze trzeba przygotować pieczarki do sosu i marchewkę na surówkę. I co z tego, że jest dopiero 11??? Powera mam, to trzeba go wykorzystać.
A potem zrobię sobie pazury na srebrno-niebiesko, urąbię loki na głowie, zjem boski obiadek przygotowany przez Grzecha i oddam się błogiemu lenistwu i lekturze „Kolumbów”. Zupełnie nie rozumiem, czemu wszyscy znajomi czytali to jako lekturę w ogólniakach, a my nie. Uwielbiam literaturę okresu II wojny światowej.
No to miłego słonecznego weekendu:)))

7 komentarzy:

  1. No to zazdroszczę Ci tych okien bo to jeszcze przed nami – chyba poczekam aż sie ociepli – a poza tym to mnie załamuje fakt że mi Piernik nie pozwala ich umyć :( Powiedział że ON będzie mył! (zrobię zdjęcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pomylam podlogi,posprzatalam kuchnie,lazienke,wymienilam sznurki w suszarce,wyszorowalam dziecko mlodsze,do starszego zadzwonilam,posprzatalam kotom w liczbie 3 i 1 krolikowi,wytarlam kurze,pocerowalam rajstopki,zdazylam poklocic sie z mezem,opryskalam i pomylam liscie kwiatom wszelakim—–a co!tez sie pochwale,na 54 m kw mam okolo 50 roslin masci wszelakiej:)——szpony se wypilowalam,okien dzis nie myje,obiad zamowilam,lokow se nie urobie ,bo nie mam na czym:)POZDROWIENIA MAMO CLEOS!!!!!TOBIE TEZ UDANEGO WEEKENDU:)bede czytac dzis kwietniowa „wrozke”.czary-mary!!!!!!!!!no i napije sie martini bianco….wstrzasniete,a nie wymieszane;)cmokasy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. po co te okna myjesz?
    ;p
    miłej niedzielki:o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmmmm, dzisiaj okna u nas MYLEM JA i uwazam, ze to nie jest zajecie dla kobiety w ciazy o czym juz informowalem. Od czegos masz chyba tego faceta w domu nie?Nie tylko od zarabiania :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. p.s.
    Zdjec nie zrobiono :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. calendula>>>mroofka28 marca 2004 11:13

    A co wytarłaś kurze? dziobek czy pupcię??? :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. no johnnyB wreszcie dotarło do Ciebie gdzie twoje miejsce:):):)hihihihi

    OdpowiedzUsuń