licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

sobota, 18 sierpnia 2007

Kate zazdrosna o...

…wizytę z Who w moim ukochanym szperaczku ofuknęła mnie swego czasu na stronach niniejszych, więc internet mi kazał i pojechałyśmy dziś na zakupy do owego sklepu. Uzależniona jestem chyba od niego, ale to szczegół drobny.
Mam obecnie parcie na topy, tak? (przeklęte tak od Who zaczerpnięte.) Schudłam, boska ma talia wcina się gdzie się wcinać powinna, kibić się kręci, G jak giganty zmieniło się w F jak fantastyczne. No i zakupiłam:
- różowy wytłaczany w różyczki i inne chwasty,
- czarny KOOKAI, co mnie bosko opływa,
- czarny KIT z takim wihastrem na szyję (o matko jaka jestem boska!!!),
- kolorowy H&M wiązany na szyi (mmmmmrrrr),
- srebrny, co to mi go Kate wyczaiła („masz mierz, ja mam srebrnych pół szafy”).
No i teraz zamiast dylematu „w co mam się ubrać na imprezę?”, mam problem „w który mam się ubrać na imprezę?” Niech mnie ktoś przytuliiiiiiiiiiiiii:)))

Przerzuciłam kilkaset kilogramów kamieni i mi kręgosłup zaraz uszami chyba wyjdzie. A miaąło być tak pięknie, kocyk, bikini, grill i słońce. Kocyk był w przerwach na padnięcie. Bikini było, chociaż podnoszenie kamieni wiąże się z wyłażeniem biustu z nabiustnika. Grill był, sama go nam zmontowałam. Słońce tylko było bezwarunkowo i cały dzień. Jutro powtórka z rozrywki. Zostało mi jeszcze jakieś 60 metrów kwadratowych do zniesienia.

Po tych wyczynach uskuteczniłam kąpiel pachnącą, wtarłam w siebie pachnące badziewia co to ich zazwyczaj nie używam, nalałam se pachnącego wina i jakoś mi tak do chrzanu. Nawet mnie granatowa satynka nie cieszy. Bleh. Trza się jutro dla odprężenia urobić na amen:)))

4 komentarze:

  1. A ja obleciałam wczoraj cały Fashion House. I dzisiaj zamierzam znowu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może się okażę neandertalem, ale co to takiego fashion house???;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fashion House to Outlet Centre Ty wieśniaku mały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie tam mały… DUŻY Wieśniaku.
    Żeby nie powiedzieć XXL MENU :)

    OdpowiedzUsuń