licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 6 lutego 2003

:):):):):):):):):):):):):):):):):)

Skończyłam pisać pracę!!!!!!!!!!!!! Czas na zasłużony weekend
leniuchowania. I niech tylko ktoś mi przeszkodzi – zagryzę… Chociaż dla
niektórych wizja zagryzienie przeze mnie mogłaby być niezwykle interesująca
(prawda Faraonie?). No… W każdym razie napisałam, wyszło jakieś 110
stron. Dziś jeszcze tylko ostatnie korekty, ze dwa zdania dopiszę, jaka to
jestem niedoskonała (gucio prawda) i jak się starałam by problem ująć
analitycznie i odpowiednio z dystansem… A potem będę WOLNA JAK
DZIKA ŚWINIA i zrobie coś głupiego i szalonego… Jeszcze nie wiem co to
będzie ale coś mi pewnie do blondi główki wpadnie… Ciągle myślę nad
zmianą pracy…najpierw podyplomowe dziennikarskie – a potem cokolwiek byle
w zawodzie…I wiecie co? Ostatni NEWS – da się żyć bez netu:))))))))

14 komentarzy:

  1. W ogóle podgryzanie jest cool….a w Twoim wykonaniu to musi być boskie….mmmmmm…umieściłaś mój nick we właściwym miejscu..!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem wiem, po prostu Cię znam cielepo słoneczna

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA,UWAGA!!! W dniach 8-9 Luty..może sie pojawić na ulicach Śląska Dzika Świnia o blond włosach…Prosimy wszystkich, którzy chcą ocalić swój tyłek, o niewychodzenia z domu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś wredziolem koncertowym, wiesz? ale co ja na to poradzę, że Cię lubię??:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiscie ze sie da :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podgryzanie mowisz…kasanie…mmm…hmmm…ciekawe…nie zastanawialem sie nad tym…w koncu prace skonczylas!

    OdpowiedzUsuń
  7. bez netu jasne:)))…ja miesiac wytrzymalem bez czata i gg:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cleosku, a ja przez ostatnie dni byłam zmuszona do życia bez netu i.. nie potrafiłam wytrzymać!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ehhhhhh….
    da sie???jak to zrobic????zyc bez netu hm????

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też jest ciężko:) ale się trzymam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cleosiu kochana…A ja juz tęsknie…. ojojojjjj….
    ciumusie….:):):))))

    OdpowiedzUsuń
  12. kochanie …cieszy mnie juz sie uporalas ze swoja praca.teraz bedziesz mial;a wiecej czasu dla siebie.juz kolata mi sie mysl ze czas i pora pakowac sie i oddac mlodej neta.ale jeszcze troszeczke……

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoneczko pozdrów Księżniczkę… a z tym czasem to tak nie całkiem prawda… teraz będę miała więcej czasu dla DOMU:))))

    OdpowiedzUsuń