licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 20 lutego 2003

Ksywki

odkąd pamiętam:
1. W przedszkolu byłam Cebulą
2. W pierwszej podstawówce (do 4 klasy) – Cebula
3. W drugiej podstawówce (już do końca) – Bulinka
4. W czasach zdziczałego punkostwa – Kosa
5. W ogólniaku – hmmmm – Siwa
6. Na studiach – Boska, ewentualnie Szefowa
7. W pracy – hmmmmm – chyba się boją, bo jakoś sobie nie przypominam
8. Dla Przyjaciół zawsze – Mała
9. Dla Netowej Rodzinki – Siostra, Ciocia, Włócznia Taracza i inne militaria, Fruwacz, Nietoperz, Cielepa, Dragon
10. Dla Grzecha – Misia
11. Dla Mamy Małego Johna – Misiek, Pitunia w chwilach czułości
12. Dla Taty – Bączek-Zajączek
13. Dla Pani w Kiosku (od 5 lat tego samego) – Czarownica

… więcej grzechów nie pamiętam… no, czasem mi jeszcze mówią „wredna
suko”, „krowo” (to Patrycja w chwilach wyjątkowej sympatii do mnie),”Herta”,
„Gienia”… różnie… heh…człowiek nigdy nie wie na co powinien reagować…

9 komentarzy:

  1. ja nigdy nie mialam ksywek
    zawsze tylko imię
    i podobalo mi sie to
    bo lubie swoje imię
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poznam je? Bo jak inaczej powiedzieć do Ciebie?Pigulina? Piegusek? a poza tym szukam imienia dla córki… może Twoje…?

    OdpowiedzUsuń
  3. U MNIE PODOBNA SYTUACJA…NIESPOSOB ZLICZYC, ALE PAMIETAM GUCIO, MAPET, DZIADZIA LORD, KONDUŚ, SIURAS, MADZIAREK, A OSTATNIO GARGAMEL ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh.. i jeszcze Lobuziak i Legwan Przebrzydly – a to juz robota tej Pani ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja bym proponowała imię dla córeczki „Julia” to takie ładne, subtelne, romantyczne imię :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza na pewno będzie Wiktoria… a dalej to sie zobaczy… a Junior-Wiktor… dwa Wikusie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kobiece marzenia20 lutego 2003 14:51

    A na mnie odkąd pamiętam, zawsze mówili Mała, bo jestem malutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Misia od Misiaków20 lutego 2003 16:49

    A mnie się z wiadomych wzgledów najbardziej podoba to przezwisko, którym obdarza Cię pan Grzech:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tropical Islands21 lutego 2003 11:35

    hihi, mam qmpelę Cebulę i qmpelę Bulinkę też mam ;)

    OdpowiedzUsuń