licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

środa, 5 lutego 2003

ODWYK

Postanowiłam
Robię sobie detox… od czata… od GG… od ludzi chyba też… zmienię
pracę na spokojniejszą…zmienię dzwonek w telefonie na dzwoniący
ciszej… zmienię życie na bardziej domowe… przestanę martwić się
problemami innych ludzików czasem realnych czasem wirtualnych… zacznę
zastanawiac się jak rozwiązać moje problemy… Jestem egoistką? Może…
ktoś za mną zatęskni…? Mam nadzieję…Będę sobą… znikną literki
Cleos… wrócę do swojego zycia sprzed roku, sprzed czatu sprzed pierwszej
rozmowy z Łobuzem… i eXXXem… będe sobą…dalej silna ale patrzącą tylko
w swoje życie Cleos… zapomnę…? Chyba nie… Was nie da się
zapomnieć… Dzwoniłaś wczoraj Marysiu zmartwiona… Gina Cię prosiła, żebyś
mnie przekonała… nic z tego… nie umieram przecież… odchodzę na jakiś
czas a potem albo wrócę albo nie… w kazdym razie dla Was dzwonek telefonu
zawsze będzie podgłośniony… Zacznę myśleć o tym, jak ulepszyć swoje życie
i siebie… zamiast myśleć jak ulepszyć życie innych i pomóc im… Anielską
Tarczę Sprawiedliwości odstawię w kąt… na jakiś czas, nie mówię, że na
zawsze… Ktoś może nauczy się chronić własny tyłek sam…ktoś postanowi mówic
o sobie bez skrępowania… ktoś otworzy swoje serce i powie jaki jest
naprawdę wrażliwy i głęboki…ktos doceni siebie i swoje zalety i piękne
oczy…Jesteście dla mnie ważni Słoneczka… a ja? jestem dla
Was…miedzy innymi dla Was żyje… ale nie teraz… teraz pożyję trochę dla
siebie… dla Grzecha, dla psa bandyty, dla rodziny… zostanie blog… już nie
tak często pisany, ale jednak…Dzięki za wszystko… jesteście Słoneczni:)

7 komentarzy:

  1. Ja już tęsknię…komu będę teraz marudzić?? Echhh… :(((

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz to co ja…ja miesiac..ty ile?…zmiana warty?…mala wielka siostro…kto bedzie narzekac na mnie?…wracam jutro i cie nie zastane…eh…

    OdpowiedzUsuń
  3. Cleosiu kochana… Zawsze bylas, jestes i bedziesz Anielska Tarcza Sprawiedliwosci… (nawet Włócznią bylas..;))
    I nic tego nigdy nie zmieni…
    Czekamy na Ciebie… pamietaj o tym….. ojojojjjjj…. echhhhhhhh… ciumusie anielskie… i jestesmy z Toba…………………………….

    OdpowiedzUsuń
  4. wtracac w Twoje sprawy sie nie bede, ale czytajac zauwarzylam ze fajnie notki piszesz, masz werwe. moze Ty bys sie zajela zawodowo pisaniem???
    3maj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki…już nad tym myślałam…

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm.szanuje kazda decyzje innych.postanowilas odpoczac?oki.kazdy kiedys musi usiasc i zlapac inny oddech.ciesze sie ze masz blog i moge cie poczytac.rozmowy z toba zawsze byly dla mnie wazne,bardzo wazne.dla mnie nie odeszlas.jestes i pozostaniesz.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyś Ty zdurniała do reszty – Ty i spokój, cisza – co to emerytura? Na nia trzeba sobie zasłużyć!!! Mała nie denerwuj mnie masz pisać – bo jesteś w tym najlepsza!!!!!!

    OdpowiedzUsuń