licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

wtorek, 4 lutego 2003

PLUSZAK

Ma 198 cm wzrostu, wielki, zwalisty, zawsze góruje nad tłumem. Na uczelni
widać go z jednego końca korytarza na drugim. Zawsze pyskaty, zgrywający
twardziela lub faktycznie będący twardzielem. Zawsze spokojny, nawet
jeśli się wkurzył starał się panować nad wielkimi łapskami.
Przyjaciel…mój…nie zawiódł nigdy… a teraz jeszcze i to… Wczoraj
pierwszy raz słyszałam, jak mówi, że kocha. Przytłumiony głos, ciepły,
spokojny, kojący… Znałam go tylko z rozmów telefonicznych w środku nocy
kiedy było mi źle… ale to i tak nie to samo. Siedziałam obok, a w oczach
prawie łzy. Życzył Jej spokojnej nocy i mówił, że przyjedzie do Niej, bo kocha
i martwi się…Takiego Cię nie znałam…Wielki zwalisty czasem
niezdarny PLUSZAK.

1 komentarz:

  1. no widzisz cleos…wszyscy faceci tacy sa…ehhh…stereotyp…

    OdpowiedzUsuń