licznik bloga

Obsługiwane przez usługę Blogger.

czwartek, 13 lutego 2003

Plan na dziś

1. Fervex
2. Rutinoscorbin
3. Polopirynka
4. Aspirynka
5. Tantum Verde P
6. Apap
7. Witaminka C

Wszystko w dawkach słoniowych, bo nie mogę być chora… po prostu nie mogę.
Najpierw Grzech, teraz ja… o nie na pewno nie… chodziłam do szkoły i z
zapaleniem płuc i od VI klasy podstawówki miałam 100% frekwencji,
to i teraz się nie poddam… a poza tym, kto by tym wszystkim kręcił,
gdybym ja konała z gorączką pod kołderka…mmmmmmm…marzenia…
tyle mi pozostało… praca, dziś zakupy… jutro najpierw sprzątanie
potem Operetka…pojutrze dzień tylko dla mnie (Grzech pracuje)…muszę się
leczyć…PSIIIIIIIIIK…Na zdarowije jak mówią nasi przyjaciele zza Buga:)

5 komentarzy:

  1. ojojojjjjj…
    Kuruj sie Cleosiuuuuuuuuu….
    echhhh…mroz przychodzi…
    Wysylam cieplutkie anielskie moce…uzdrawiajace:):))
    Ciumusie anielskie…
    Przegnamy chorobe!!!
    Zaraz poszukam jakiegos niebianskiego kija;):):):)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co jej kij….przecież ona sama jest włócznią..hehehe. Nie powinno się odganiać choroby, te dwie zarazy się chyba dobrze razem mają :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. a-n-n-i-e.blog.pl14 lutego 2003 00:00

    buziak
    i już cieplej na duszy
    i choróbsko się nie trzyma

    OdpowiedzUsuń
  4. dorzuc Efedrynke i zobaczysz co bedzie……biala flaga nadal obowiazuje????????

    OdpowiedzUsuń